Need for Speed Payback رسما معرفی شد

کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز به وعده خود عمل کرد و دقایقی پیش از نسخه جدید مجموعه نید فور اسپید با نام Need for Speed Payback رسما رونمایی کرد. همان طور که اطلاع دارید، شرکت الکترونیک آرتز روز گذشته به تمام طرفداران پر و پا قرص فرانچایز نید فور اسپید قول داد که فردا نسخه جدید این سری را رونمایی کند. حال دقایقی پیش اولین تیزر رسمی از این عنوان ویدیویی مورد انتظار منتشر شد که شاهد نمایش های خارق العاده بازی، مزایای پیش خرید و تاریخ عرضه آن هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Need for Speed Payback رسما معرفی شد

همان طور که اطلاع دارید، شرکت الکترونیک آرتز روز گذشته به تمام طرفداران پر و پا قرص فرانچایز نید فور اسپید قول داد که فردا نسخه جدید این سری را رونمایی کند. حال دقایقی پیش اولین تیزر رسمی از این عنوان ویدیویی مورد انتظار منتشر شد که شاهد نمایش های خارق العاده بازی، مزایای پیش خرید و تاریخ عرضه آن هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، کمپانی الکترونیک آرتز در اواسط اردیبهشت ماه امسال به صورت رسمی عرضه نسخه جدید بازی Need for Speed در سال میلادی جاری را تایید کرده بود. در آن زمان هیچ اطلاعاتی در خصوص نام، گیم پلی، ماشین ها و مسابقات منتشر نکرد. پیش از این پیش بینی می شد در طول کنفرانس E3 این شرکت، نسخه جدید نید فور اسپید رسما معرفی خواهد شد؛ اما اینطور که به نظر می رسد گویا پیش بینی ها اشتباه بوده و چرا که دقایقی پیش، اولین تیزر رسمی بازی Need for Speed Payback به اشتراک گذاشته شد.

نسخه جدید مجموعه نید فور اسپید بر خلاف نسخه پیشین از بخش تک نفره هیجان انگیز و گسترده بهره می برد. به بیان دیگر، بازیکنان برای تجربه نسخه تک نفره این عنوان دیگر نیازی به اتصال دائمی اینترنت ندارند و این بخش به صورت آفلاین نیز قابل دسترس خواهد بود. در حالت تک نفره و داستانی بازی، شخصیت تیلر مورگان (Tyler Morgan) در تلاش بازسازی تیم حرفه ای اتومبیلرانی و برگزاری مسابقات خیابانی غیرممکن است.

در مجموع کلاس ماشین ها به پنج دسته مسابقه ای، دریفت، آف-رود، درگ شتاب و Runner تقسیم می شود که بازیکنان بر اساس نوع مسابقه، باید ماشین مورد نیاز را انتخاب کرده و به مسابقه بپردازند. مجموعه نید فور اسپید به بخش شخصی سازی قدرتمند اتومبیل ها معروف بوده و هست به طوری که در نسخه جدید این مجموعه، منوی شخصی سازی اتومبیل ها بهتر از گذشته شده و بازی بازان می توانند قطعات فنی خودرو، رینگ، لاستیک، سپرها و کیت بدنه، رنگ بدنه ماشین و شیشه ها و موارد دیگر را بر اساس سلایق خود شخصی سازی کنند. در این میان، گیمرها برای ارتقای قدرت، هندلینگ، شتاب و... خودرو باید قطعات مورد نیاز را از طریق فروشگاه و پول درون بازی خریداری کنند.

بازی در منطقه Fortune Valley جریان خواهد داشت که محیط آن به صورت جهان باز طراحی شده و به منظور افزایش جذابیت مسابقات، این محیط از تنوع بیشتری برخوردار است. محیط بازی شامل مناطق کوهستانی، شهری، بیابانی و دره های عمیق می باشد که بر اساس نوع و کلاس مسابقه، بازیکنان در این محیط ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. سیستم اتولوگ (autolog) که مختص بخش چند نفره عناوین ویدیویی سری نید فور اسپید است، در نسخه جدید نیز وظیفه به اشتراک گذاری فعالیت ها و دستاوردهای گیمرها را برعهده دارد. به لطف این سیستم، بازیکنان در بخش چند نفره بازی برای رکوردشکنی و کسب امتیازات بهتر همیشه به چالش کشیده خواهند شد که این امر هیجان بازی را دو چندان می کند.

در اولین تریلر رسمی بازی Need for Speed Payback مناطق بازی از جمله بیابان ها و بزرگ راه ها به خوبی به تصویر کشیده شدند. همچنین خشونت در این نسخه به حداکثر خود رسیده و به نظر می رسد که بازیکنان در طول بخش تک نفره و داستانی بازی، با صحنه های سینماتیک مهیجی مواجه خواهند شد. این تریلر بزودی در کلیک تی وی منتشر خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای تصاویری از این عنوان ویدیویی دعوت می نماییم.

آقای مارکوس نیلسون (Marcus Nilsson)، تهیه کننده اجرایی بازی نید فور اسپید پی بک، در بیانیه ای جزئیات اندکی از نسخه جدید این فرانچایز منتشر کرد. وی معتقد است که این نسخه دارای کامل‌ ترین و گسترده ترین سیستم شخصی‌ سازی اتومبیل ها در تاریخ مجموعه نید فور اسپید می باشد که به لطف مسابقات هیجان انگیز و تنوع بی نظیر ماشین ها، با یک عنوان بی نظیری رو به رو هستیم. ایشان در این باره گفت:

مجموعه Need for Speed مجددا بازگشته تا این بار تمامی بازیکنان و گیمرهایی که انتظاراتی از یک بازی ماشینی و مسابقه ای دارند را به چالش بکشاند. ما همچنان در حال توسعه بازی ای هستیم که طرفداران مجموعه نید فور اسپید عاشق آن هستند. کامل ترین و گسترده ترین سیستم شخصی سازی اتومبیل ها، فهرست قابل توجه ماشین ها و رقابت های حرفه ای هیجان انگیز و جهان باز در بازی Need for Speed Payback دیده می شوند. ما تمامی عناصر را دور هم جمع کردیم تا تجربه جدیدی از رانندگی را حس کنید.

مارکوس نیلسون در ادامه افزود:

از بخش داستانی تا مناطق، مسابقات متنوع و شخصیت های مختلف که شما می توانید در نقش آن ها رانندگی کنید! این چشم انداز ماست که معنی امروزی یک بازی اکشن مسابقه ای چیست!

افرادی که پیش از انتشار رسمی بازی، عنوان نید فور اسپید پی بک را پیش خرید کنند، از سوی الکترونیک آرتز هدیه ای را دریافت خواهد کرد. این هدیه شامل پک ۵ ماشین مسابقه ای به نام Platinum Car Pack می شود که این ماشین ها تنها در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید اسامی این ۵ خودرو را مشاهده کنید.

  • Nissan 350Z 2008
  • Chevrolet Camaro SS 1967
  • Dodge Charger R/T 1969
  • Ford F-150 Raptor 2016
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport 2016

این عنوان ویدیویی در دو نسخه استاندارد و دیلاکس بر روی تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد. نسخه دیلاکس بازی که قیمت بیشتری دارد، شامل تعدادی ماشین مسابقه ای، پک مراحل بخش داستانی، آیتم های بیشتر در بخش شخصی سازی، ارائه تخفیفات ۵ الی ۱۰ درصدی در خرید از فروشگاه درون بازی، پلاک اختصاصی و منحصر به فرد، آیکون رهبری و رنگ زیبای NOS (بر روی پنج خوردو قابل استفاده است) می باشد. همچنین خریداران نسخه دیلاکس، سه روز زودتر از سایر بازیکنان (در روز ۱۶ آبان ۹۶) به نسخه نهایی بازی دسترسی خواهند داشت. متاسفانه اطلاعی در خصوص قیمت نسخه دیلاکس بازی در دسترس نیست و امکان پیش خرید بازی فعلا مهیا نشده است.

همچنین کاربران عضو سرویس الکترونیک آرتز اکسس و اوریجین اکسس ضمن بهره مندی از تخفیف ویژه، به مدت ۱۰ ساعت و به صورت آزمایشی به این بازی مورد انتظار دسترسی خواهند داشت. بر اساس گفته شرکت الکترونیک آرتز، کاربران این دو سرویس در روز ۲ نوامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۱۱ آبان امسال) به مدت ۱۰ ساعت قادر به تجربه نسخه نهایی بازی خواهند بود.

بازی مورد انتظار Need for Speed Payback هم اکنون توسط استودیوی گوست گیمز در حال توسعه می باشد و این عنوان در تاریخ ۱۰ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۷ (مصادف با جمعه ۱۹ آبان ماه) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

کنفرانس اختصاصی E3 2017 شرکت الکترونیک آرتز در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شب روز شنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۰ ژوئن) و در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود در جریان این مراسم، سازندگان از نسخه جدید مجموعه فیفا و سایر عناوین ویدیویی جدید رونمایی کند. بی شک در این کنفرانس اطلاعات، جزئیات، تصاویر و ویدیوهای بیشتری از بازی های مورد انتظار استار وارز بتل فرانت ۲ و... منتشر خواهند شد. خوشبختانه حضور بازی نید فور اسپید پی بک در نمایشگاه E3 امسال توسط سازندگان تایید شده است. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های رویداد E3 را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه ما بمانید…

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

دیدگاه شما در رابطه با نسخه جدید مجموعه نید فور اسپید چیست؟ به نظر شما، آیا بازی Need for Speed Payback بر خلاف نسخه های پیشین، می توانند نظر بازیکنان و منتقدان را جلب و تمامی انتظارات طرفداران را برآورده کند و یا بار دیگر باید قید این مجموعه دوست داشتنی را بزنیم؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر