شرکت نتفلیکس تولید و فیلمبرداری‌ها را به حالت تعلیق درآورد

رسانه کلیک - شرکت نتفلیکس، یکی از بزرگترین سرویس‌دهنده‌های آنلاین ویدئویی در جهان، تمام فعتالیت‌های تولید و فیلمبرداری برنامه‌های خود در آمریکا و کانادا را به حالت تعلیق درآورد.

شرکت نتفلیکس تولید و فیلمبرداری‌ها را به حالت تعلیق درآورد

شرکت‌های بزرگ تلویزیونی و رسانه‌ای از جمله سرویس‌های آنلاین، اثرات همه‌گیر شدن ویروس کرونا را احساس می‌کنند. براساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت نتفلیکس مجبور شده است دو هفته کار تولید و فیلم‌برداری فیلم‌ها و سریال‌های خود را متوقف کند تا در راه شکست ویروس کرونا، محدودیت‌های اعمال شده را رعایت کرده باشد.

یکی از مجموعه‌هایی که مراحل کاری آن متوقف شده است، فیلم اشیا غریبه (Stranger Things) است که تولید چهرمین فصل آن متوقف شد. همچنین تولید سریال کارگاه فوق طبیعی Lucifer و فیلم روسی کمدی درام Groundhog Day-esque نیز متوقف شدند.

همچنین نتفلیکس در خصوص فیلم‌هایی که در خارج آمریکا و کانادا در حال تولید هستند مانند فیلم The Witcher براساس شرایط موجود تصمیم‌گیری خواهد کرد.

شرکت نتفلیکس تنها سرویس آنلاین نیست که مجبور به این کار شده است. اپل نیز مجبور شده است تولید مجموعه‌های تلویزونی خود را به حالت تعویق درآورد. همچنین شرکت دیزنی نیز مجبور شده است ۱۶ برنامه را از لیست خود حذف کند.

ارسال نظر