با نرم افزار NetSpot Pro امواج وای فای خانه تان را تقویت کنید!

رسانه کلیک - نرم افزار NetSpot Pro به کمک بررسی اوضاع و افزایش قدرت سیگنال وای فای باعث می شود تا سرعت اینترنت شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند.

با نرم افزار NetSpot Pro امواج وای فای خانه تان را تقویت کنید!

در دنیای امروزی، هیچ چیز بدتر از قطع و وصل شدن یا پایین آمدن سرعت اینترنت در حین دانلود فایل های سنگین یا اواسط یک مکالمه مهم از طریق اسکایپ، کاربران را آزار نمی دهد. همچنین اگر کسب و کار شما به اینترنت بستگی داشته باشد، مطمئنا چنین امری باعث از دست رفتن هزینه نیز می شود.

برخی افراد بعد از نصب مودم و پایین بودن سرعت، بارها آن را ریست می کنند و تصور آنها این است که چنین کاری باعث افزایش سرعت می شود، اما خبر ندارند که در نقه کور قرار گرفته اند و سیگنال وای فای در آن قسمت به اندازه کافی نیست.

با نصب نرم افزار NetSpot Pro می توانید قسمت هایی از منزل یا محل کار که قدرت سیگنال وای فای در آن نقاط بالاست را کشف کنید. شایان ذکر است که چنین امری به صورت در لحظه (Real time) صورت می پذیرد و با جابجایی در نقاط مختلف، می توانید افزایش یا کاهش قدرت سیگنال را با چشمان خود ببیند.

نرم افزار NetSpot Pro

نرم افزار NetSpot Pro همچنین قابلیت کشف ایراد شبکه اینترنتی شما را نیز دارد. به عنوان مثال می توانید از طریق این اپلیکیشن، رادیوهایی که توسط کانکشن های دیگر در حال استفاده است را مشاهده کرده و از میزان دانلود و آپلود آنها باخبر شوید.

به صورت مختصر امکانات نرم افزار NetSpot Pro را می توان به صورت زیر عنوان کرد:

  • مدیریت، عیب یابی و رسیدگی به شبکه های وای فای
  • بررسی پوشش وای فای
  • اطمینان از اتصال رادیو و کابل ها به صورت دقیق
  • شناسایی نقاط کور با استفاده از نقشه بصری
  • نمایش تعداد اکسس پوینت های اطراف
  • دسته بندی آی پی های دارای انعطاف بر اساس SSID، کانال، سیستم ارسال کننده و امنیت
  • اجرای سیستم تست سرعت دانلود و آپلود

در نهایت باید بگوییم که به کمک اپلیکیشن NetSpot Pro می توانید شاهد افزایش قدرت سیگنال وای فای به طرز چشمگیری باشید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک در دسترس است.

ارسال نظر