10 موردی که هیچ گاه نباید از اینترنت بخرید (قسمت چهارم)

دارو های غیر قانونی را می توان با این تعریف به استحضار شما رساند : داروهایی که صرف نظر از این که از کجا آن ها را تهیه می کنید با خریداری آن ها در معرض خطر قرار می گیرید. اگرچه بازار آنلاین به نظر می رسد که در مقایسه با روش های سنتی تهیه دارو ، امن تر و راحت تر باشد؛یعنی چرا زمانی کهی می توان تنها با یک کلیک هر چیزی را که نیار داریم درب منزل تحویل بگیریم ،  باید زمان و هزینه صرف کنیم و به ملاقات فروشنده یا دلال محله برویم؟ با ما همراه باشید تا ببینیم کدام یک از این دو در نهایت به صلاح ما است.

10 موردی که هیچ گاه نباید از اینترنت بخرید (قسمت چهارم)

دارو های غیر قانونی را می توان با این تعریف به استحضار شما رساند : داروهایی که صرف نظر از این که از کجا آن ها را تهیه می کنید با خریداری آن ها در معرض خطر قرار می گیرید. اگرچه بازار آنلاین به نظر می رسد که در مقایسه با روش های سنتی تهیه دارو ، امن تر و راحت تر باشد؛یعنی چرا زمانی کهی می توان تنها با یک کلیک هر چیزی را که نیار داریم درب منزل تحویل بگیریم ، باید زمان و هزینه صرف کنیم و به ملاقات فروشنده یا دلال محله برویم؟ با ما همراه باشید تا ببینیم کدام یک از این دو در نهایت به صلاح ما است.

تعداد زیادی از وب سایت های قابل دسترس در اینترنت موجود هستند که دارو های غیر قانونی می فروشند اما عمل اصلی در اعماق اینترنت مخفی شده است و تنها با استفاده از نرم افزار های رمزگذاری که شما را غیر قابل ردیابی می کنند یافت می شوند. البته استفاده از این گونه سایت ها بسیار محدود است و همین مسئله باعث می شود تا حدی از امنیت برخوردار شویم. FBI در سال 2013 ریشه و سرکرده ی سایت های بازار سیاه ، Silk Road ، را از صحنه روزرگار محو کرد اما تعداد زیاد دیگری از این گونه سایت ها جای آن را گرفته اند. بنابراین می توان گفت خرید دارو های غیرقانونی از اینترنت بسیار راحت است و حتی به ظاهر امن نیز هست اما این دلیل بر قانونی بودن آن نیست و آژانس های اجرای قانون آن قدر نفوذ دارند که می توانند چنین فعالیت ها و خرید هایی را شناسایی و ردیابی کنند. یک تراکنش آنلاین درست می توانند همانند یک معامله غیر قانونی ذر محله شما باشد یعنی دقیقا هیچ گاه نمی توانید متوجه شوید معامله به سود شما بوده است و یا این که داستان خطر ناک تر از این حرف ها است!

منبع : Howstuffworks

ارسال نظر