لپتاپ Aspire V Nitro جدید ایسر با دوربین RealSense

خبر خوش برای گیمر های حرفه ای این است که لپ تاپ Aspire V Nitro Black Edition با صفحه نمایش 4K و عملکرد بسیار بالا در اجرای بازی های رایانه ای توسط ایسر عرضه خواهد شد.

لپتاپ Aspire V Nitro جدید ایسر با دوربین RealSense

به گزارش کلیک ، این مدل نسبت به مدل های پیشین تفاوت زیادی ندارد. این لپتاپ از نسل ششم پردازنده های اینتل بهره می برد.همچنین تراشه گرافیکی مخصوص بازی Nvidia GeForce GTX960M بر روی آن قرار گرفته است اما نوآوری جدید این مدل ، دوربین RealSense شرکت اینتل است که ویژگی های منحصر به فردی به این مدل لپتاپ بازی اضافه کرده است.

ایسر مدعی شده که Aspire V Nitro اولین لپتاپ با دوربین RealSense شرکت اینتل خواهد بود که به بازار می آید. این مدل در دو اندازه 15 و 17 اینچی عرضه می شود.همچنین قیمت پایه آن حدود 1,099 دلار خواهد بود که از ماه فوریه به بازار می آید.

Capature

دوربین RealSense شرکت اینتل از معدود قطعاتی است که از Windows Hello پشتیبانی میکند.با استفاده از این سیستم شما قادر خواهید بود با اسکن چهره،انگشت و یا اسکن قرنیه چشم به محیط ویندوز 10 وارد شوید .

البته عملکرد این دوربین فقط به همین مورد محدود نمی شود. ایسر مدعی شده که در آینده نزدیک قابلیتی اضافه خواهد شد که چهره بازی کننده توسط آن اسکن شود و او با چهره خود در محیط بازی،بازی کند و یا اشیایی که در دست دارد در محیط بازی پرتاب کند.

البته این دوربین نمی تواند برگ برنده کافی و مناسبی برای خرید این لپ تاپ باشد و با توجه به این که هنوز جزئیات زیادی از این مدل منتشر نشده باید در روز های آینده در مورد این لپتاپ تصمیم گیری کرد.

منبع : Cnet

ارسال نظر