درز اطلاعات تبلت جدید Acer

شرکت تولید کننده کامپیوتر Acer برنامه دارد تا در تاریخ ۲۱ آوریل یک کنفرانس مطبوعاتی جهانی با نام مستعار Next@Acer در شهر نیویورک برگزار کند.

درز اطلاعات تبلت جدید Acer

به گزارش کلیک، مدیر عامل و مدیران اجرایی دیگر این شرکت آماده هستند تا محصولات جدیدی را که به سبد محصولات Acer در سال ۲۰۱۶ اضافه خواهند شد را معرفی کنند. تصور می شود که یکی از این محصولات شامل Acer Aspire Switch Alpha 12 S SA5-271 باشد، که یک تبلت ۱۲ اینچی با یک نام نسبتاً طولانی، یک پایه داخلی، پشتیبانی از قلم دیجیتالی و نسخه ۶۴ بیتی خانگی ویندوز ۱۰ است.

اطلاعات این تبلت از طریق سایت Tablet Monkeys به بیرون درز کرده است، این سایت موفق شده تعداد زیادی از تصاویر تبلیغاتی و یک لیست کلی از ویژگی های سخت افزاری آن را بدست بیاورد. بر طبق این گزارش، این تبلت با یک سری از تنظیماتی ارائه خواهد شد که بر پایه پردازشگرهای نسل ششم "Intel Core "Skylake هستند. برای مثال، یک مدل از این تبلت احتمالاً دارای یک پردازشگر Intel Core i5-6200U، ۴ گیگا بایت RAM و ۱۲۸ گیگا بایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود.

بنا به گزارش ها، از نظر ویژگی های دیگر، این تبلت دارای یک پورت USB 3.0، یک پورت USB Type-C و دوربین های جلو و عقب خواهد بود. همچنین دارای گزینه ای برای انتخاب دوربین سه بعدیIntel RealSense خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق سیستم تشخیص چهره Windows Hello وارد تبلت شوند، اشیا و افراد را به صورت سه بعدی اسکن کنند و افکت های سینمایی صفحه سبز را به ویدئوی در حال پخش اضافه کنند.
این گزارش همچنین اشاره می کند که این تبلت ۱۲ اینچی دارای یک سیستم خنک کننده با مایع است تا دمای قطعات آن را در یک وضعیت مناسب حفظ کند، و همچنین دارای یک فریم آلومینیومی با روکش محافظ صیقلی است. این سایت اشاره می کند که این دستگاه بسیار شبیه HP Elite x2 (1012) است، که آن نیز دارای یک پایه داخلی است.

Acer همراه با این تبلت یک صفحه کلید مشابه Surface مایکروسافت عرضه خواهد کرد. این وسیله جانبی به پایین تبلت متصل می شود و گیره ای را برای نگه داشتن قلم Acer ایجاد می کند. این شرکت این قلم را با قیمت ۵۰ دلار می فروشد و اخیراً با Aspire R13 و نوت بوک های Switch 11,12 سازگار شده است. این قلم از یک باتری قابل تعویض AAA استفاده می کند و دارای سه حالت: Touch، Hover و Sleep (لمسی، شناور و خواب) است.
Aspire Switch Alpha 12 S مدل بعدی لپ تاپ دوکاره Aspire Switch 12 S (SW7-272) است که در نمایشگاه CES 2016 در ماه ژانویه رونمایی شد. این دستگاه یک لپتاپ/تبلت هیبریدی است که بر پایه نسل ششم پردازشگر های Intel Core M و ویندوز ۱۰ است و دارای یک صفحه نمایش ۱۲٫۵ اینچی است که بسته به مدل آن، وضوح تصویر ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ یا ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ را ارائه می کند.

Aspire Switch 12 S که در فوریه عرضه شد دارای یک پورت USB 3.1 Type-C است که از رابط Thunderbolt 3 پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین دارای دو پورت USB 3.0، یک پورت Micro HDMI، یک ورودی Micro SD و موارد دیگر است. مدل های اولیه عرضه شده توسط Acer دارای ۴ گیگا بایت تا ۸ گیگا بایت حافظه و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگا بایت هارد ذخیره سازی (SSD) هستند.
این اولین بار نیست که اطلاعاتی درباره Acer Aspire Switch Alpha 12 S زودتر از موعد به بیرون درز می کند. این دستگاه اولین بار فقط چند روز پیش در وب سایت طراحی Red Dot ظاهر شد. از آن تاریخ، لیست مشخصات آن از این سایت حذف شده است. ما منتظر هستیم تا در طول کنفرانس خبری Acer در ۲۱ آوریل در نیویورک اطلاعات بیشتری درباره این تبلت ۱۲ اینچی کسب کنیم.

منبع:cnet

ارسال نظر