امسال منتظر عرضه نسخه جدید بازی Battlefield باشید!

رسانه کلیک - سرانجام انتظارات به پایان رسید و شرکت الکترونیک آرتز ضمن تایید تاخیر در انتشار بازی Anthem، رسما زمان عرضه نسخه جدید بازی Battlefield را مشخص کرد.

امسال منتظر عرضه نسخه جدید بازی Battlefield باشید!

آقای بلیک جورگنسن، مدیر مالی شرکت الکترونیک آرتز، به تازگی در گفت و گو با رسانه وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) و ارائه گزارش مالی سه ماهه اخیر این شرکت، اطلاعات و جزئیات جدیدی از دو بازی مورد انتظار این شرکت ارائه کرد.

اگر خاطرتان باشد، چند روز پیش بود که وب سایت معتبر کوتاکو به نقل از منابع معتبر و ناشناخته خود ادعا کرد که استودیوی «بایوور» نمی تواند بازی Anthem را تا پایان سال میلادی جاری آماده کند؛ چرا که روند عرضه آن به این راحتی ها نیست و به دلیل انتشار نسخه های بتا و آزمایشی، الکترونیک آرتز اکسس و اوریجین اکسس، بدون شک این عنوان در سال میلادی 2019 به دست علاقه مندان و بازیکنان می رسد. با توجه به آن که این خبر در آن زمان توسط هیچ منبع رسمی تایید و یا تکذیب نشده بود، این موضوع در حد یک شایعه باقی ماند.

حال آقای بلیک جورگنسن در این گفت و گو اخیر خود نسبت به این شایعه سخن گفت و به صورت رسمی تاریخ انتشار جدیدترین بازی شوتر و علمی تخیلی استودیوی بایوور یعنی Anthem را از پاییز سال میلادی جاری به سه ماهه اول سال میلادی 2019 تغییر داد.

از طرف دیگر، ایشان به نسخه جدید بازی Battlefield نیز اشاره کرد. آقای بلیک جورگنسن در گزارش مالی سه ماهه اخیر شرکت الکترونیک آرتز اظهار داشت که نسخه جدید بازی Battlefield برای عرضه در ماه اکتبر سال میلادی جاری (2018) برنامه ریزی شده و این عنوان شوتر هم اکنون توسط استودیوی «دایس» در دست ساخت قرار دارد. در حالی که شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی دایس هیچ اطلاعاتی در زمینه نسخه بعدی مجموعه بتلفیلد منتشر نکرده اند و هنوز اطلاعی از داستان و بازه زمانی این عنوان پرطرفدار نداریم، لیکن شایعات اخیر نشان می دهد که نسخه جدید بازی Battlefield همان Battlefield Bad Company 3 خواهد بود.

نسخه جدید بازی Battlefield

با توجه به عرضه نسخه جدید بازی Battlefield در سه ماهه سوم سال مالی 2018 شرکت الکترونیک آرتز می توان به علت تاخیر در انتشار بازی Anthem پی برد. به نظر می رسد شرکت EA خواهان تکرار شکست تلخ انتشار بازی مس افکت اندرومدا نیست و به منظور موفقیت و دست یابی به فروش بیشتر، قصد دارد IP کاملا جدید استودیوی بایوور را در زمان مناسبی به بازار منتشر کند. از آنجا که عرضه همزمان دو بازی شوتر اثرات منفی را روی فروش یکدیگر می گذارد و به نوعی جلو خودنمایی عناوین ویدیویی گرفته می شود، گویا الکترونیک آرتز با به عقب انداختن انتشار Anthem، فرصت مناسبی را برای درخشش این بازی عملی تخیلی فراهم می کند.

گفتنی است؛ با وجود اینکه تاریخ انتشار تقریبی نسخه جدید بازی Battlefield مشخص شده است، اما هنوز استودیوی دایس و الکترونیک آرتز به صورت رسمی از این بازی رونمایی نکرده اند. از این رو، پیش بینی می شود شرکت الکترونیک آرتز با همکاری استودیو سازنده بازی در جریان نمایشگاه E3 2018 به معرفی آن بپردازد.

نسخه جدید بازی Battlefield ظاهرا با گرافیک خارق العاده و بی نظیر همه بازیکنان و گیمرها را مبهوت خود می کند چرا که استودیوی دایس در جدیدترین آگهی استخدام به دنبال جذب مهندسان ارشد رندرینگ است تا به کمک آن ها موتور سازنده و گرافیکی قدرتمند «فراست بایت» را برای خلق و تولید بازی بتلفیلد 5 ارتقا دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه جدید بازی Battlefield چیست؟ به نظر شما، آیا نسخه بعدی این مجموعه مجددا به جنگ های کنونی و مدرن بازمی گردد و یا شاهد روایت حوادث جنگ جهانی دوم خواهیم بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر