جدیدترین تصاویر رندر شد و مفهومی گوشی HTC 10 منتشر شدند

ساعاتی پیش شاهد انتشار جدیدترین و با کیفیت‌ترین تصاویر رندر شده‌ای بودیم که گفته شده گوشی هوشمند HTC 10 را نمایش می‌دهند. عکس‌های جدید منتشر شده تنها تصاویر مفهومی مربوط به این محصول هستند و تصاویر رسمی آن به شمار نمی‌روند.

جدیدترین تصاویر رندر شد و مفهومی گوشی HTC 10 منتشر شدند

همانطور که می‌دانید کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۵ عملکرد خوبی نداشته و میزان درآمدهای بخش موبایل این شرکت به شدت افتاد داشته است. میزان افت درآمدهای بخش موبایل اچ‌تی‌سی به قدری افت داشت که این شرکت تا مرز ورشکستی پیش رفت و حتی در جریان رویداد CES 2016 اعلام کرد که قصد دارد بیشتر فعالیت‌هایش بر روی تکنولوژی‌های مربوط به واقعیت مجازی متمرکز کند.

با وجود تمامی این مشکلات اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۶ پرچمدار جدیدش را معرفی خواهد کرد. هنوز مشخص نشده که نام واقعی و تجاری این گوشی چه خواهد بود، اما نام‌هایی همچون HTC One M10، HTC Perfume و HTC 10 از جمله گزینه‌هایی هستند که احتمال استفاده از آن‌ها به عنوان نام پرچمدار جدید این شرکت تایوانی وجود دارد. طبق آخرین گزارشات به دست آمده، احتمالا این گوشی با نام HTC 10 روانه بازار می‌شود.

اما همانطور که می‌دانید، اچ‌تی‌سی برخلاف سال گذشته در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان رویداد MWC 2016 از پرچمدار جدیدش رونمایی نکرد. ظاهرا این کمپانی عقیده داشته که رونمایی از پرچمدارش در جریان این نمایشگاه اقدام صحیحی نبوده و بازده لازم را به همراه نخواهد داشت، چرا که در جریان رویداد MWC 2016 توجه افراد بر روی پرچمداران جدید کمپانی‌های دیگری همچون سامسونگ و ال‌جی معطوف خواهد بود. بنابراین هنوز پرچمدار جدید این شرکت رونمایی نشده و هر روز شاهد انتشار اخبار و شایعات جدیدی در رابطه با آن هستیم.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش جدیدترین تصاویر مفهومی و رندر شده مربوط به گوشی HTC 10 در سایت TurboSquid منتشر شد. این تصاویر را می‌توان با کیفیت‌ترین تصاویر مفهومی دانست که تا کنون از این گوشی منتشر شده‌اند. البته باید اشاره داشته باشیم که این تصاویر رسمی نبوده و تنها طرحی مفهومی از گوشی HTC 10 را نمایش می‌دهند. در گالری زیر می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.







البته تصاویر مفهومی و سه بعدی فوق با توجه به آخرین گزارشات و اخبار منتشر شده از گوشی HTC 10 طراحی شده‌اند. بنابراین احتمال اینکه پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی از نظر ظاهری شبیه به تصاویر فوق طراحی شود بسیار زیاد خواهد بود. بنا به گزارشات به دست آمده، گوشی هوشمند HTc 10 از بدنه‌ای تمام فلزی بهره‌مند می‌شود. صفحه نمایش آن ۵٫۱۵ اینچی و از نوع AMOLED با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD خواهد بود و توسط پنل گوریلاگلس ۴ از آن محافظت به عمل می‌آید. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این گوشی اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو بوده و دستگاه به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام مجهز می‌شود.

گوشی هوشمند HTC 10 احتمالا از رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی پیش فرض ۳۲ گیگابایتی بهره‌مند خواهد شد و قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را به ارائه خواهد کرد. بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) نسبت به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات این محصول اقدام کنند. احتمالا اچ‌تی‌سی پرچمدار جدیدش را از سنسور دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت کاربر نیز مجهز می‌کند. پیش بینی شده که این گوشی هوشمند طی ماه آوریل به طور رسمی معرفی شود. نظر شما در رابطه با تصاویر رندر شده و مفهومی جدید مربوط به این گوشی چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر