Dead Rising 4 در مراسم E3 2016 حضور خواهد داشت

با جرعت می توان گفت یکی از بهترین مجموعه انحصاری کنسول ایکس باکس مایکروسافت، مجموعه Dead Rising می باشد که نسخه سوم این فرانچایز، در زمان معرفی کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان، رونمایی شد. این سری که توسط کمپانی کپ کام توسعه یافته، برای اولین بار در ۸ آگوست سال میلادی ۲۰۰۶ برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد و توانست طرفداران زیادی به دست آورد. چندی پیش شایعه های مبنی بر عرضه نسخه چهارم این بازی به گوش می رسد که کمپانی مایکروسافت، در طی کنفرانس رسمی رویداد E3 2016، از آن رونمایی خواهد کرد. حال با اینکه هنوز چهار روز دیگر به برگزاری این کنفرانس زمان باقی مانده، تصاویری از عنوان Dead Rising 4 در سراسر فضای مجازی لو رفت که به صحت داشتن شایعه منتشر شده، قوت بخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Dead Rising 4 در مراسم E3 2016 حضور خواهد داشت

این سری که توسط کمپانی کپ کام توسعه یافته، برای اولین بار در ۸ آگوست سال میلادی ۲۰۰۶ برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد و توانست طرفداران زیادی به دست آورد. چندی پیش شایعه های مبنی بر عرضه نسخه چهارم این بازی به گوش می رسد که کمپانی مایکروسافت، در طی کنفرانس رسمی رویداد E3 2016، از آن رونمایی خواهد کرد. حال با اینکه هنوز چهار روز دیگر به برگزاری این کنفرانس زمان باقی مانده، تصاویری از عنوان Dead Rising 4 در سراسر فضای مجازی لو رفت که به صحت داشتن شایعه منتشر شده، قوت بخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی سه تصویر جدید از بازی Dead Rising 4 قبل از برگزاری رسمی مراسم E3 2016 لو رفت که این امر، احتمال حضور این عنوان در رویداد E3 2016 را بالا برده است و اگر شما جز طرفداران پر و پا قرص این عنوان هستید، حتما کنفرانس رسمی کمپانی مایکروسافت را دنبال کنید.

اگر این تصاویر لو رفته صحت داشته باشند، قطعا بزودی کمپانی مایکروسافت از نسخه چهارم مجموعه دد رایزینگ رونمایی خواهد کرد و چه بسا، کنفرانس چند روز آینده این شرکت در E3 2016، بهترین زمان معرفی عناوین جدید است. این تصاویر لو رفته، برای اولین بار توسط وب سایت بزرگ و شناخته شده Kotaku منتشر شده که تصویر اول مربوط به صفحه بارگذاری بازی است. تصویر دوم نیز بیانگر گیم پلی بازی می باشد که متاسفانه، چهره شخصیت اصلی بازی تیره به خوبی دیده نمی شود درباره شخصیت بازی، نمی توانیم نظر دهیم. تصویر آخر نیز یک تصویر هنری و مفهومی است که بیانگر حالات و سبک نسخه چهارم بازی Dead Rising است.

همان طور که اشاره کردیم، چند روز گذشته شایعه حضور بازی Dead Rising 4 در کنفرانس رسمی شرکت مایکروسافت به گوش رسید. حال اگر این تصاویر و شایعه ها صحت داشته باشند، احتمالا در اواخر سال میلادی جاری، قادر به تجربه این بازی ویدیویی خواهیم بود. نکته قابل توجه این جاست که مجموعه دد رایزینگ در انحصار کنسول ایکس باکس بوده و تنها نسخه سوم آن، برای رایانه های شخصی نیز در دسترس قرار گرفت. طبق سیاست های جدید مایکروسافت، این شرکت قصد دارد که پلتفرم ویندوز ۱۰ را با کنسول ایکس باکس وان نزدیک و تمامی عناوین انحصاری Xbox One را برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر کند. به همین دلیل، بازی Forza Motorsport 6 پس از گذشت مدت ها، هم اکنون نسخه بتای آن در اختیار پی سی بازها قرار گرفته و بزودی نسخه نهایی آن نیز، در بازار یافت می شود.

با این حال، هنوز مشخص نیست که عنوان Dead Rising 4 برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد یا خیر اما طبق سیاست جدید و عرضه نسخه سوم بازی برای پی سی، احتمال می رود که این بازی علاوه بر عرضه روی ایکس باکس وان، بر روی ویندوز ۱۰ نیز قابل اجرا باشد. به علاوه، تاریخ انتشار بازی بر روی هیچ کدام از پوستر های لو رفته دیده نمی شود و تا زمان رونمایی کامل آن، باید صبر کنیم.

در زیر می توانید این سه تصویر لو رفته از عنوان مورد انتظار Dead Rising 4 را مشاهده کنید.

dead_rising_4_title_screen_leak_1

dead_rising_4_off_screen_leak_1

dead_rising_4_poster_leak_1

شایان به ذکر است که کنفرانس رسمی کمپانی مایکروسافت در روز ۱۳ ژوئن سال میلادی جاری مصادف با دوشنبه ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. در طی این کنفرانس، عناوین زیادی اعم از بازی های انحصاری کنسول ایکس باکس وان و سایر عناوینی که سازندگان آن ها، به صورت جداگانه کنفرانسی نخواهد داشت، رونمایی می شود. همچنین بر اساس شایعه هایی که در سراسر فضای مجازی به چشم دیده می شوند، گویا دو شرکت رقیب مایکروسافت و سونی از کنسول های ارتقا یافته نسل هشتم و یا کنسول های نسل نهم رونمایی می کنند. در این میان، شایعات نسخه ارتقا یافته کنسول پلی استیشن ۴ بیشتر به گوش رسیده و گویا نسخه ارتقا یافته این کنسول، پلی استیشن ۴ نئو نام دارد و قدرت آن، نسبت به کنسول فعلی، بسیار بیشتر است؛ به طوری که برخی از تحلیل گران ادعا می کنند که این کنسول، از رزولوشن ۴K پشتیبانی خواهد کرد تا در ارائه عناوین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن، نقصی نداشته باشد. هنوز این شایعات توسط منابع رسمی تایید نشده اند و باید تا برگزاری کنفرانس های E3 2016، منتظر بمانیم. رسانه کلیک رویداد بزرگ E3 2016 را به صورت زنده پوشش خواهد داد و شما را از تمامی اتفاقات، با خبر می کند. همراه ما باشید...

بازی Dead Rising 3 در تاریخ ۲۲ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۳ توسط کمپانی بازی ساز Capcom Vancouver برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان عرضه شد. از آن جا که درخواست ها برای عرضه نسخه رایانه های شخصی ویندوزی این بازی زیاد بود، مایکروسافت در تاریخ ۵ سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی، این عنوان را برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز عرضه کرد تا علاوه بر جلب رضایت پی سی بازها، فروش خود را بیشتر از همیشه کند. نسخه سوم مجموعه دد رایزینگ، عملکردی متوسط داشت و هرگز نتوانست لقب شاهکار را از آن خود کند به طوری که بیشتر نمرات، بر روی عدد ۷ دلالت داشتند. در هر صورت، شما می توانید این عنوان را با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار از شبکه بزرگ و شناخته شده استیم و ایکس باکس لایو خریداری کنید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه چهارم بازی Dead Rising چیست؟ به نظر شما، کمپانی مایکروسافت در مراسم E3 سال میلادی جاری از این عنوان پرطرفدار رونمایی خواهد کرد؟ چه اتفاقاتی در رویداد E3 2016 رخ خواهد داد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر