جزییات افشا‌شده جدید از بازی Horizon Zero Down

بازی Horizon Zero Down از جمله بازی‌های انحصاری کنسول PS4 است که بیشتر مورد انتظار طرفداران بازی‌های رایانه‌ای قرار گرفته است. این عنوان نزدیک به ۱۰ روز دیگر منتشر خواهد شد اما جزییات جدیدی از بازی افشا شده‌است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

جزییات افشا‌شده جدید از بازی Horizon Zero Down

به گزارش کلیک- بازی Horizon Zero Down جدیدترین عنوان ساخته شده‌ی کمپانی Guerrilla Games برای کنسول PS4 می‌باشد که به زودی منتشر خواهد شد، اما بعضی از گیمر‌های خوش‌شانس توانستند یک نسخه‌ از بازی را تهیه و بازی کنند. جزییات بیشتری از مورد انتظارترین بازی جهان باز آشکار شده است.

Lordidude کاربر سایت Reddit یکی از آن خوش‌شانس‌ترین گیمر‌هایی بوده است که موفق به دریافت نسخه‌ای از بازی Horizon Zero Down شده است و برخی از جزییات جدید بازی را بلافاصله پس از بازی کردن در چند ساعت گذشته آشکار و به اشتراک گذاشته است. اولین چیزی که او در مورد بازی ذکر کرده است برجسته‌بودن ویژگی‌های فنی بازی در کنسول PS4 Pro است، به علاوه اینکه نرخ فریم این بازی در کنسول PS4 Pro ثابت و بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده است.

"بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده است حتی در PS4 Pro. من متوجه هیچ کندی در بازی نشدم. در تلویزیون ۴K توشیبایی که من بازی کردم بدون HDR بود. نرخ فریم بازی بدون هیچ افتی بر روی ۳۰FPS (فریم بر ثانیه) قفل شده است. کنترل بازی Responsive و قابل قبول است گرچه کمی تفاوت دارد ولی آنچنان پربار نیست و یادگیری آن آسان است."

کاربر Lordidude در مورد Sidequest‌های (ماموریت‌های جانبی) بازی به تفصیل شرح داده است. این کاربر اشاره کرد که چگونه آن‌ها (تیم سازنده) جزییات بیشتری را در دنیای بازی به گیمر ارائه می‌دهند. همانطور که انتظار می‌رود ماموریت‌های جانبی در ابتدای بازی بسیار ساده هستند.

"من در مسیر انجام ماموریت‌های جانبی Story/Lore آیتم‌هایی را جمع‌آوری کردم و روستاییان خوبی را پیدا کردم. مطمئنا تعداد زیادی وجود دارد که من از آن‌ها اطلاعی ندارم. در مورد ماموریت‌های جانبی بازی و تکراری بودن آن‌ها هنوز نمی‌توانم چیزی بگویم. اما ماموریت‌های جانبی که من تا‌کنون انجام داده‌ام بسیار خطی و ساده هستند که انتظار می‌رفت در اوایل شروع بازی اینگونه باشند. امیدوارم که ماموریت‌های بعدی منشعب‌تر باشند. "

این کاربر همچنین به درجه‌ی سختی بازی اشاره کرد و گفت: "درجه‌های سختی Easy و Medium بسیار بخشنده هستند و مقدار زیادی گیاه سلامت برای شما فراهم می‌کنند."

در آخر، حرکات مخفی در بازی نقش مهمی را ایفا می‌کند که می‌تواند به عنوان یک تاکتیک به آسان کردن مبارزات غول‌های بازی کمک کند.

"بله درست است. شما با تاکتیک‌های خاص و راه‌های ساده‌تر می‌توانید مبارزه با غول‌های بازی را متفاوت کنید."

بازی Horizon Zero Down در روز ۲۸ فوریه سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری بر روی کنسول Playstation 4 عرضه خواهد شد.

ارسال نظر