رونمایی از 117 ایموجی جدید توسط کنسرسیوم یونیکد

رسانه کلیک - 117 ایموجی جدید توسط کنسرسیوم یونیکد معرفی شدند. این ایموجی ها در سال جاری میلادی به عنوان بخشی از Emoji 13.0 در اختیار کاربران قرار می گیرند.

رونمایی از 117 ایموجی جدید توسط کنسرسیوم یونیکد

کنسرسیوم یونیکد امروز از 117 ایموجی جدید رونمایی کرد که به عنوان بحشی از Emoji 13.0 در ماه های آینده و پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه می شوند. در این میان شاهد 62 اموجی جدید و همچنین 55 نوع مختلف اموجی در رابطه با جنسیت و همچنین رنگ پوست هستیم. اموجی های جدید توسط Emojipedia در تصویری به نمایش گذاشته شده اند که در ادامه مشاهده می کنید:

ایموجی جدید

تاریخ دقیق عرضه این اموجی ها بستگی به شرکت های مختلف دارد، اما سال گذشته شاهد انتشار آن ها در پاییز بودیم. به نظر می رسد امسال نیز در همین تاریخ باید منتظر انتشار اموجی های جدید باشیم ( ایموجی های جدید اپل معرفی شدند ).

شرکت های مختلف درخواست ثبت ایموجی های جدید داده اند که در میان آن ها می توان به گوگل و مایکروسافت اشاره کرد، البته بد نیست بدانید هرفردی می تواند چنین درخواستی را ارسال کند. از اموجی های جدید می توان به یک پیکاپ تراک با طراحی جدید، اموجی دست به معنی عالی بودن (در رنگ های مختلف)، سنگ و چوب اشاره کرد.

ارسال نظر