استفاده از روش های جدید عمل لیزیک چشم در کشور انگلستان

در حال حاضر چشم پزشکان انگلیسی به لطف فناوری های جدید، روش هایی پیشرفته ای برای انجام عمل لیزیک در اختیار دارند که هم باعث افزایش کارایی و تاثیر این عمل جراحی شده اند و هم هزینه این عمل را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند.

استفاده از روش های جدید عمل لیزیک چشم در کشور انگلستان

به گزارش کلیک ، تمام افرادی که از عینک استفاده می کنند، به خوبی از مشکلات آن مطلع هستند. گاهی اوقات انتخاب یک عینک خوب که مناسب ظاهر شما باشد، کار دشواری است. امکان گم شدن یا شکسته شدن عینک همیشه برای شما وجود دارد. در ضمن استفاده از عینک در هنگام بارش برف یا باران بسیار آزار دهنده است. از سویی دیگر استفاده از لنز هم هزینه زیادی دارد و در صورتی که فراموش کنید لنز زاپاس را همراه خود داشته باشید، با مشکل بزرگی مواجه می شوید.

اما خوشبختانه عمل لیزیک به تمام این مشکلات پایان داده است و با انجام این عمل دیگر هیچ نیازی به استفاده از عینک و لنز ندارید.

این عمل که تقریبا هیچ درد و جراحتی ندارد، در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود و زمان مورد نیاز بر انجام این عمل بر روی هر یک از چشم ها، ده دقیقه است. خوشبختانه امروزه هزینه انجام این عمل نسبت به قبل، مقرون به صرفه تر شده است. هر ساله ۱۵ هزار نفر برای به دست آوردن دید کامل، عمل لیزیک چشم را انجام می دهند و تمام افراد پس از انجام این کار با خود می گویند ای کاش این عمل را زودتر انجام داده بودم.

جدیدترین روش های عمل جراحی به قدری پیشرفته هستند که تنها ظرف مدت ۲۰ دقیقه دید کامل را برای شما به ارمغان می آورند.

۹۹ درصد افرادی که این عمل را انجام می دهند، دید کامل را که اصطلاحا دید ۲۰/۲۰ نامیده می شود (دیدی که بتوانید تمام علائم تابلوی تست بینایی را از فاصله ۲۰ فوتی ( ۶٫۰۹ متر) بدون نیاز به عینک به صورت واضح ببینید) به دست می آورد و انجام این عمل باعث برطرف شدن مشکلاتی همچون نزدیک بینی، دوربینی و آستیگمات می شود.

در این عمل از پرتوی لیزر برای تغییر شکل قرنیه چشم و لایه برداری از روی آن استفاده می شود، دید افراد تنها پس از گذشت یک روز از انجام این عمل اصلاح می شود و کاربران می توانند تنها پس از گذشت دو روز از انجام این عمل، بدون هیچ گونه مشکلی به کار خود ادامه دهند. در این عمل نیازی به استفاده از بخیه یا بانداژ چشم نیست و شما می توانید نتیجه آن را درست پس از انجام این عمل مشاهده کنید.

البته توصیه می شود از روشی جراحی لازک برای برطرف کردن مشکل بینایی خود استفاده کنید؛ زیرا در این روش جراحی قرنیه چشم زیاد دستکاری نمی شود و پرتو لیزر بر سطح قرنیه تابانیده نمی شود. البته یکی از معایب عمل لازک نسبت به عمل لیزیک این است که دوره نقاهت این روش نسبت به روش لیزیک بیشتر است و چشم های شما بسته به درجه آن ها قبل از عمل جراحی، چندین هفته پس از عمل جراحی، دید کامل خود را به دست می آورد؛ اما در عوض خطر این روش به دلیل اینکه قرنیه چشم در آن کمتر دستکاری می شود، نسبت به عمل لیزیک کمتر است.

در حال حاضر پیشرفته ترین روش های جراحی لیزیک در اختیار پزشکان کلینیک های چشم پزشکی کشور انگلستان قرار دارد. در ضمن در برخی از کلینیک های این کشور امکان پرداخت هزینه به صورت قسطی نیز وجود دارد و شما می توانید با پرداخت مبلغی کمتر از یک پوند در روز، دنیا را بدون عینک و لنز ببینید.

از مزایای روش های به کار گرفته شده در کلینیک های انگلستان می توان به دستیابی به دید کامل ۲۰/۲۰ اشاره کرد و افراد می توانند با انجام جراحی لیزر بر روی چشمان خود، دید بهتری هم به دست آورند. در ضمن با انجام این عمل دیگر لازم نیست سالانه مبلغ زیادی برای خرید لنزهای گران قیمت بپردازید.

لازم به ذکر است که در برخی از کلینیک های چشم پزشکی جهان، جراحان بسیار زبردستی با شهرت جهانی وجود دارند که در زمینه برطرف کردن عیوب انکساری چشم بسیار توانمند هستند.

ارسال نظر