ببین و بگیر خوش قیمت فوجی فیلم رونمایی شد

کمپانی مطرح فوجی فیلم از یک دوربین مسافرتی جدید با قابلیت های متعدد و کارایی بالا و البته قیمت بسیار مناسب پرده برداری کرد. با ما همراه باشید.

ببین و بگیر خوش قیمت فوجی فیلم رونمایی شد

به گزارش کلیک، این دوربین جیبی FinePix XP90 نام دارد. این محصول بیشتر امکانات و ویژگی های خود را وامدار محصول سال گذشته فوجی فیلم FinePix XP80 است و تنها چند به روزرسانی جزئی دریافت کرده است و خرید آن برای کسانی که محصول سال گذشته را تهیه کرده اند به صرفه به نظر نمی رسد؛ با این حال برای کسانی که به دنبال یک دوربین ببین و بگیر و مسافرتی با کارایی متوسط رو به بالا هستند، عالی به نظر می رسد.

این دوربین با بهره گیری از استاندارد IP68؛ ضد آب، ضد گرد و خاک و غبار، ضد ضربه و شوک بوده و تا دمای 10- درجه سانتی گراد سرما را تحمل می کند و بسیاری از نیازهای شما را هنگامی که به نقاط سردسیری و برفی سفر می کنید، برطرف می کند.

این دوربین به یک سنسور 16.3 مگاپیکسلی از نوع CMOS مجهز شده است. لنز این دوربین 140-28 بوده و قابلیت بزرگنمایی 5 برابری دارد. دیافراگم آن در محدوده f3.9 تا f4.9 قرار دارد. همچنین به یک LCD با اندازه 3 اینج مجهز شده و در کمترین زمان ممکن روشن شده و با فاکوس خودکار خود سریعا برروی سوژه متمرکز خواهد شد. نهایت سرعت شاتر این دوربین در حالت دستی برروی 2000/1 قرار می گیرد. این دوربین قادر به ثبت عکس های پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه است.

این دوربین قابلیت فیلمبرداری با سرعت 60 فریم بر ثانیه با کیفیت FULL HD 1080P را داراست و از قابلیت تصویربردای صحنه آهسته (Slowmotion) تا سرعت 480 فریم بر ثانیه برخوردار است که در نوع خود بی نظیر است. قابلیت HDR نیز به ان افزوده شده است و حتی امکان ثبت Time-lapse را نیز برای علاقه مندان مهیا ساخته است.

از دیگر امکانات این دوربین می توان به Wi-Fi داخلی ان اشاره کرد که قابلیت اتصال به ریموت کنترل یا تلفن های هوشمند را امکان پذیر می کند. دو خروجی Micro USB و Micro HDMI نیز برروی این دوربین قرار گرفته است.

این دوربین در رنگ های سبز، زرد، نارنجی و آبی از فوریه 2016 با قیمت بی نظیر 229 دلار در دسترس علاقه مندان خواهد بود. با توجه به کیفیت محصولات شرکت فوجی فیلم و قیمت بسیار عالی این محصول به نظر می رسد به یکی از پر فروش ترین دوربین های ببین و بگیر دنیا بدل گردد.

ارسال نظر