نسخه جدید بازی Gears of War از راه می رسد

رسانه کلیک - شایعات اخیر نشان می دهد نسخه جدید بازی Gears of War در حال حاضر توسط دو استودیوی «اسپلش دمیج» و «کوالیشن» ساخته می شود و در طول هفته جاری شاهد معرفی رسمی آن هستیم.

نسخه جدید بازی Gears of War از راه می رسد

کمتر از دو ماه با برگزاری رویداد مهم و بزرگ E3 2018 فاصله داریم و شرکت پرآوازه مایکروسافت بنا به رسم همیشگی در این نمایشگاه حضور دارد و طی کنفرانس اختصاصی خود به معرفی دستاوردها، قابلیت ها و عناوین ویدیویی جدید می پردازد. حال که روز به روز به برگزاری این نمایشگاه نزدیک تر می شویم، شایعه های بیشتری در خصوص بازی های انحصاری کنسول ایکس باکس وان شنیده می شود و متاسفانه مایکروسافت در برابر این گزارش ها هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد.

در جدیدترین این شایعه ها، به نظر می رسد شرکت مایکروسافت با همکاری دو استودیوی کوالشین و اسپلش دمیج (Splash Damage) در حال ساخت و توسعه نسخه جدید بازی Gears of War است و این عنوان ویدیویی مورد انتظار طی چند روز آینده به طور کامل معرفی خواهد شد.

هرچند، تا به امروز شایعه های زیادی پیرامون نسخه جدید بازی Gears of War در سراسر فضای مجازی منتشر شده است، لیکن گزارش اخیر Ice-T ضمن تایید ادعاها و خبرهای قبلی، نشان می دهد که این عنوان به‌زودی توسط شرکت مایکروسافت معرفی می شود و اطلاعاتی در خصوص گیم پلی، داستان و شخصیت های آن به اشتراک گذاشته خواهد شد.

آقای تریسی لورن ماریو (Tracy Lauren Marrow) مقلب به Ice-T، خواننده و هنرمند مشهور آمریکایی، به تازگی در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر اظهار داشت که شرکت مایکروسافت در طول هفته جاری از نسخه جدید بازی Gears of War رونمایی می کند. با این حال، وی اطلاعات و جزئیات بیشتری در رابطه با مجموعه گرز آو وار با هواداران به اشتراک نگذاشت و به زمان دقیق رونمایی از این بازی مورد انتظار و پرطرفدار اشاره نکرد.

همچنین، مدتی پیش شایعه ای مبنی بر اینکه استودیوی اسپلش دمیج وظیفه ساخت و توسعه بخش تک نفره و داستانی نسخه جدید بازی Gears of War را برعهده دارد، به گوش رسید. بدین ترتیب، ظاهرا بخش تک نفره و داستانی بازی هم اکنون توسط این استودیو ساخته می شود و استودیوی کوالشین ، خالق نسخه چهارم مجموعه گرز آو وار ، در آینده نه چندان دور اولین تیزر رسمی آن را به نمایش می گذارد.

مدیر ارشد بخش سینماتیک مجموعه Gears of War در این خصوص می گوید: «به عنوان مدیر ارشد بخش سینماتیک سری گرز آو وار در استودیوی اسپلش دمیج، شما مسئولیت برنامه ریزی، کارگردانی و افزایش کیفیت صحنات سینماتیک بازی را دارید تا از طریق اقدامات مناسب، انسجام مطلوبی میان گیم پلی، روند داستانی، اکشن بی نظیر و دیالوگ های تاثیرگذار ایجاد شود».

البته، شاید منظور سازندگان از آماده سازی تیزر جدید مجموعه گرز آو وار، نسخه Ultimate Edition بازی Gears of War 2 باشد. از آنجایی که ردموندی ها در سال میلادی 2015 بازی Gears of War: Ultimate Edition را بر روی پلتفرم پی سی منتشر کرده و اخیرا نیز نسخه دوم این فرانچایز را برای کنسول ایکس باکس وان ایکس پورت کردند، ممکن است این شایعه ها به عرضه نسخه پی سی عنوان Gears of War 2 اشاره داشته باشد. در هر صورت، باید تا برگزاری نمایشگاه E3 2018 منتظر بمانیم تا مایکروسافت از بازی های جدید خود رونمایی کند.

توجه داشته باشید که کنفرانس رسمی شرکت مایکروسافت در رویداد E3 امسال راس ساعت 12:30 دقیقه بعد از ظهر روز یک شنبه 20 خرداد ماه سال 97 به وقت ایران (10 ژوئن) در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. گفتنی است، این کنفرانس از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ، یوتیوب، ایکس باکس لایو و غیره به صورت زنده و رایگان قابل مشاهده خواهد بود. به علاوه، رسانه کلیک کلیه کنفرانس های این نمایشگاه بزرگ را به صورت زنده پوشش می دهد و شما را در جریان آخرین خبرهای دنیای گیم می گذارد.

از طرف دیگر، هفته گذشته آقای فرناندو دلگادو (Fernando Delgado)، رئیس ارشد شعبه اسپانیا و پرتغال شرکت ایکس باکس، در مصاحبه با وب سایت GameReactor به چرخه سالیانه سری شبیه ساز رانندگی فورزا اشاره کرد. ایشان در این گفت و گو اعلام کرد که انتشار نسخه های جدید دو مجموعه فورزا هورایزن و فورزا موتور اسپورت از یک الگوی ساده پیروی می کند و به کمک آن می توان زمان تقریبی عرضه عناوین بعدی این دو فرانچایز را حدس زد.

بر این اساس، با توجه به انتشار بازی Forza Motorsport 7 در سال گذشته میلادی، ظاهرا امسال نوبت به عرضه بازی Forza Horizon 4 می رسد تا بار دیگر بازیکنان با خودروهای مدرن تر در جاده ها و مسیرهای گوناگون مسابقات خود را آغاز کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

ذکر این نکته مهم است که هر دو بازی گرز آو وار 4 و فورزا هورایزن 3 در سال میلادی 2016 با فاصله زمانی کمتر از یک ماه به انتشار رسیدند. بنابراین، احتمال عرضه نسخه بعدی این دو عنوان در سال جاری میلادی بسیار بالا است.

شایان ذکر است؛ آخرین و جدیدترین نسخه مجموعه پرطرفدار گرز آو وار تحت عنوان Gears Of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر سال میلادی 2016 مصادف با بیستم مهر سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری بر روی کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر شد. به لطف قابلیت Xbox Play Anywhere، سرانجام کاربران پلتفرم ویندوز 10 نیز قادر به تجربه عناوین ویدیویی انحصاری کنسول ایکس باکس وان شدند و از این رو، این بازی محبوب و هیجان انگیز به دست پی سی بازها هم رسید.

در حال حاضر، نسخه ایکس باکس وان و یا پی سی عنوان محبوب و خارق العاده Gears Of War 4 با قیمت 39.99 دلار در فروشگاه ویندوز استور و ایکس باکس لایو به فروش می رسد. فراموش نکنید که درصورت خرید دیجیتالی نسخه ایکس باکس وان بازی، مایکروسافت نسخه پی سی آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

حال در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با نسخه جدید بازی Gears of War چیست؟ با توجه به انتشار بازی های فوق العاده محبوب و مورد انتظار از جمله Red Dead Redemption 2، کالاف دیوتی بلک اپس 4 ، بتلفیلد 5 و غیره در اواخر سال جاری میلادی، به نظر شما، آیا نسخه بعدی سری گرز آو وار نیز در سال جاری به دست علاقه مندان و گیمرها می رسد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر