هتل نسل جدید سی تی هاب؛تبلوری از فناوری

یک هتل جدید در آمستردام هلند پذیرای گردشگران نسل جدید است. هتل سیتی هاب امکانات دیجیتالی که به گفته آن ها برای افراد 20 تا 35 ساله پراهمیت است را ارائه می دهد.

هتل نسل جدید سی تی هاب؛تبلوری از فناوری

اتاق های این هتل کوچک اما راحت است و اقامت در آن هزینه ی زیادی ندارد و اینترنت رایگان هتل سراسر سطح شهر را پوشش می دهد.

به گزارش کلیک،سیتی هاب یکی از هتل های نسل جدید است که روی فناوری تمرکز دارد. نظیر این هتل، هتلی در انگلستان به نام hub by Premier Inn و هتلی با کارمندان روباتیک در ژاپن وجود دارد که با تجهیزات های تک (تکنولوژی برتر) به میهمانان خدمات موثر تری ارائه کرده و فضای راحت تری برای آن ها فراهم می کنند. سیتی هاب به دنبال ترکیب مزایای فناورانه و حریم خصوصی این دسته از هتل ها با اجتماع و مقرون به صرفه بودن خوابگاه هاست.

این هتل در محل یک انبار صنعتی قدیمی به مساحت 6458 متر مربع بنا شده است. سیتی هاب 50 واحد خواب جمع و جور را در خود جای داده است که هر کدام از آن ها دارای یک تخت دو نفره بوده و سیستم روشنایی و موسیقی آن قابل تنظیم است.

اگر چه برای صرفه جویی در فضا، حمام ها عمومی هستند ولی کیفیت آن ها بسیار بالا و استاندارد گزارش شده است. این هتل به یک لابی تمام دیجیتال مجهز بوده که میهمانان قادرند در طول 24 ساعت شبانه روز به آن رفت و آمد کنند. همچنین سیتی هاب دارای یک سالن استراحت عمومی است که امکان استراحت کردن و ملاقات با سایر میهمانان را میدهد. مهمانان هتل همچنین به یک دست بند RFID (سامانه شناسایی با امواج رادیویی) مجهز می شوند که برای دسترسی به اتاق ها و پرداخت الکترونیکی در طول اقامت در هتل استفاده می شود.

شاید قابل توجه ترین ویژگی سیتی هاب رویکرد آن برای متصل نگه داشتن مهمانان به فضای مجازی باشد. علاوه بر ارائه خدمات اینترنت وای فای رایگان در فضای داخلی هتل، هاب سیتی قراردادی را با شرکت T-Mobile منعقد کرده تا از دسترسی داشتن مهمانان به اینترنت رایگان در سراسر شهر اطمینان حاصل کند. و آن به این معنی است که مهمانان هتل امکان دسترسی به اطلاعات و اشتراک گذاری تجربیات مسافرت شان را حتی در طول راه و هر کجا که باشند به صورت آنلاین خواهند داشت.

یکی دیگر از امکانات غیر معمول و مفید ارائه شده توسط سیتی هاب برنامه موبایلی است که مهمانان را در مدت اقامت شان همراهی می کند که از آن میتوان به عنوان کنترل سیستم روشنایی، هشدار بیدار باش ساعت و حتی کنترل موسیقی استفاده کرد. به علاوه این برنامه به عنوان یک راهنمای گردشگری تعاملی عمل می کند و زمانی که مسافران بیرون از هتل و در شهر هستند به آن ها اجازه می دهد تا سوالات شان را برای کارمندان هتل ارسال کرده و حتی یک فضای چت و گپ داشته باشند و در نتیجه آن ها میتوانند با دیگر مسافران نیز در ارتباط باشند.

شعبه آزمایشی سیتی هاب سال 2012 در آمستردام آغاز به کار کرد و موفقیت آن موجب افتتاح رسمی آن در ماه گذشته گردید. هزینه اقامت در این هتل برای هر اتاق دو تخته برای هر شب حدود 53 دلار تعیین شده است.

در ذیل می توانید تصاویری از این سی تی هاب را مشاهده فرمایید:

سیتی هاب

سیتی هاب

سیتی هاب

سیتی هاب

منبع: gizmag.com

ارسال نظر