ظاهر شدن نسل جدید گوشی‌های نکسوس در یک ویدئوی تبلیغاتی

هنوز مدت زیادی از معرفی فبلت کهکشانی تازه از راه رسیده سامسونگ یعنی نوت ۷ نمی‌گذرد که شایعات و حرف‌وحدیث‌ها نوک پیکان خبرسازی‌های خود را به سمت نسل جدید گوشی‌های نکسوس غول اینترنت جهان یعنی گوگل نشانه رفته‌اند. به گزارش کلیک، خبرهایی که از گوشه و کنار شنیده می‌شوند، حاکی از آن است که گوگل به زودی طی ماه‌های آینده از دو گوشی هوشمند جدید نکسوس خود رونمایی خواهد کرد. ظاهرا کمپانی نام‌آشنای HTC ساخت این گوشی‌ها را بر عهده خواهد داشت و این یعنی اینکه به احتمال زیاد می‌توانیم در کنار نسخه داغ و تازه اندروید ۷٫۰ یعنی اندروید نوقا از سخت‌افزارهای درجه یک HTC نیز بهره‌مند شویم.

ظاهر شدن نسل جدید گوشی‌های نکسوس در یک ویدئوی تبلیغاتی

به گزارش کلیک، خبرهایی که از گوشه و کنار شنیده می‌شوند، حاکی از آن است که گوگل به زودی طی ماه‌های آینده از دو گوشی هوشمند جدید نکسوس خود رونمایی خواهد کرد. ظاهرا کمپانی نام‌آشنای HTC ساخت این گوشی‌ها را بر عهده خواهد داشت و این یعنی اینکه به احتمال زیاد می‌توانیم در کنار نسخه داغ و تازه اندروید ۷٫۰ یعنی اندروید نوقا از سخت‌افزارهای درجه یک HTC نیز بهره‌مند شویم.

تاکنون تصاویر انگشت‌شماری از سخت‌افزارهای این گوشی‌ها توسط شایعه پراکنان در فضای مجازی منتشر شده است، اما به نظر می‌رسد که گوگل به طور تصادفی یکی از گوشی‌های جدید نکسوس خود را در معرض دید کاربران قرار داده است.

کسانی که قصد خرید یک گوشی اندرویدی را دارند، با گزینه‌های بی‌شماری روبرو هستند. اما سینه‌چاکان اندروید همیشه در دام گوشی‌های نکسوس گوگل، گرفتار می‌شوند. اما چرا؟ دلایل ساده و سرراستی برای این امر وجود دارد: اولا اینکه شرکای سخت افزارساز گوگل از بهترین‌های بازار هستند، دوما گوگل دندان طمع خود را برای قیمت نکسوس‌ها کشیده و آن‌ها را با قیمت کمتری روانه بازار می‌کند و در نهایت و از همه مهم‌تر اینکه تازه‌ترین به‌روزرسانی‌ها و نسخه‌های اندروید، نصیب گوشی‌های نکسوس می‌شود.

در سال ۲۰۱۶ انتظار می‌رود که گوگل از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های مارلین (Marlin) و سیلفیش (Sailfish) رونمایی کند. مارلین احتمالا با بدنه‌ای تمام فلزی و مشخصاتی پیشرفته، جایگزین نکسوس ۶p می‌شود. سیلفیش نیز یک گوشی هوشمند کوچک و جمع‌وجور با مشخصاتی مشابه اما با یک بدنه پلاستیکی خواهد بود.

پیش از این نیز گوگل در ویدئوهای تبلیغاتی خود به طور اتفاقی گوشی‌های نکسوس عرضه نشده را به نمایش گذاشته بود و به نظر می‌رسد که این کار به تدریج به عنوان یک ترفند بازاریابی جای خود را در استراتژی فروش گوگل، باز کرده است. ویدئویی که برای تبلیغ اپلیکیشن گوگل فوتوز (Google Photos) برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در صفحه رسمی اینستاگرام گوگل منتشر شده است، گوشی جدیدی را به نمایش گذاشته که پیش از این چشم ما به جمالش روشن نشده بود.

Untitled-4

در حال حاضر، این احتمال وجود دارد که حدس ما اشتباه باشد، چرا که در این ویدئو گوگل یک پاپ‌آپ iOS را روی صفحه یک گوشی که شبیه به آیفون SE است، نشان می‌دهد، اما نکته اینجاست که گوشی یاد شده دارای یک شیشه منحنی ۲٫۵D است و بعید به نظر می‌رسد که طراحان گوگل بدون دلیل، دست به چنین کاری زده باشند. هرچند نمی‌توان احتمال بروز اشتباه در ساخت این ویدئو را نادیده گرفت اما شاید این ویدئو اولین تصویر از نسل جدید گوشی‌های نکسوس گوگل باشد.

انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید نکسوس گوگل در ماه اکتبر سال میلادی جاری روانه بازار شوند.

ارسال نظر