استریت سرفر آغازگر نسل جدیدی از پیمایشگرهای الکتریکی

به جای اسکیت‌برد و یا اسکوتر، این استریت سرفر الکتریکی سه چرخه می‌تواند وسیله سرگرم‌کننده بهتری برای گشت‌وگذار در شهر باشد.

استریت سرفر آغازگر نسل جدیدی از پیمایشگرهای الکتریکی

به گزارش کلیک، برای کسانی که کمی مشکل‌پسند هستند، یک اسکوتر دو چرخ برای مانور در پیاده‌رو و خیابان ممکن است کمی نامناسب باشد.

بنابراین مردم به چیزی نیاز دارند که علاوه بر زیبایی تعادل آن‌ها را در هنگام حرکت حفظ کند. اکنون استریت سرفر شرکت Cycle Board این امر را محقق کرده است.

استریت سرفر فرزند دو رگه اسکیت‌برد و اسنوبرد است که دسته کنترل آشنای خود را با تمایل غریزی شما برای تکیه دادن، ترکیب می‌کند. این بدان معنی است که شما می‌توانید در پیاده‌روها مانند موج‌سوای که روی موج‌ها شنا می‌کند، حرکت کنید یا به آسانی خط مستقیمی را با سرعت و انرژی زیاد طی نمایید.

این استریت سرفر الکتریکی می‌تواند 15 تا 20 مایل مسافت را با یک‌بار شارژ بپیماید، البته این مقدار به وزن شما و تعداد بلندی‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها بالا بروید، بستگی دارد. دست تلسکوپی آن، بسته به قد افراد می‌تواند تا 6 فوت بلند شده و برای جابجایی آسان در وسایل حمل و نقل عمومی یا محل کار به حالت خوابیده دربیاید.

st

توان الکتریکی به چرخ‌های عقب اعمال می‌شود و قادر است سرعت استریت سرفر را به 20 مایل در ساعت برساند. این سرعت ممکن است بسیار زیاد باشد بنابراین استریت سرفر از یک ترمز دیسکی بادی در چرخ‌های عقب برخوردار است تا خاطر شما از بابت ایمنی آن، آسوده باشد.

دیگر ویژگی‌های استریت سرفر شامل یک محل قرارگیری تلفن همراه، صفحه قابل تعویض، قفل یکپارچه و یک زنگ است.

ارسال نظر