رونمایی گوگل از سرویس تلفنی جدید

اگر گوگل فیبر دارید، می توانید از یک شماره تلفن برای گوشی هوشمند و تلفن ثابت خود استفاده کنید.

رونمایی گوگل از سرویس تلفنی جدید

به گزارش کلیک، گوگل به دنبال اضافه کردن سرویس تلفن جدیدی برای کاربران گوگل فیبر است.البته این موضوع می تواند کمی تعجب برانگیز باشد اما با نگاهی به فعالیت های چند سال اخیر گوگل، متوجه می شوید که این موضوع آن قدر ها هم از گوگل بعید نیست! مشترکین گوگل با استفاده از این سرویس می توانند از یک شماره تلفن برای هر دستگاه خود، از گوشی های هوشمند گرفته تا خطوط تلفن ثابت استفاده کنند و همچنین چندین ویژگی دیگر Google Voice را نیز دریافت خواهند کرد، همچنین پست های صوتی تحویلی به عنوان ایمیل در صندوق وارده، فیلتر کردن هرزنامه، نمایش تماس و حالت مزاحم نشو، چند مورد دیگر از خدمات آن هستند.

در حال حاضر، تلفن گوگل فیبر تنها برای کسانی که برای شرکت در برنامه دعوت شده اند در دسترس است و گوگل فقط در حال دعوت از افرادی است که قبلا در برنامه آزمونگر مطمئن فیبر شرکت کرده بودند. اگر شما یکی از آن افراد خوش شانس هستید، نامه ای از گوگل دریافت خواهید کرد که درصورتی که علاقمند باشید از شما می خواهد تا در آن شرکت کنید. شما باید طی یک هفته به گوگل پاسخ دهید و در صورت توافق به عنوان شرکت کننده انتخاب می شوید و گوگل به شما یک تکنسین برای تنظیم خدمات ارسال می کند.

در ایمیل گوگل بیان شده: لطفا آگاه باشید که بررسی امکان نصب فیبر تلفن گوگل نیاز به اقداماتی دارد که بدان منظور، عضو تیم فیبر برای نصب یک قطعه از تجهیزات به خانه شما می آید. اگر شما برای این گروه آزمونگر مطمئن انتخاب شده اید، ما فعالانه به دنبال بازخوردتان هستیم - چه خوب و چه بد، به طوری که ما بتوانیم فیبر تلفن را زمانی که برای تمام مشتریان مان راه اندازی کردیم بهبود بخشیم.و شما نیز باید مشارکت خود را در برنامه محرمانه حفظ نمایید.

گوگل در ادامه گفته است: لطفا به خاطر داشته باشید که این برنامه آزمونگر مطمئن برای شما امکان دسترسی سریع به ویژگی هایی که هنوز در دسترس مردم نیست را می دهد، پس لطفا به ما در حفظ محرمانه بودن اطلاعات کمک کنید.

واشنگتن پست بیان کرد: این اقدام گوگل - اگر به همه مشترکین گوگل فیبر ارائه شود- در نهایت منجر می شود گوگل به یک ارائه دهنده سه گانه تبدیل می شود: صدا، داده و تلویزیون، که آن را در سطح مشابه برخی از همتایان خود مانند شرکت Comcast قرار می دهد که مسلما، در حال حاضر سهم بازار بسیار بزرگتری نسبت به فیبر گوگل سریع (اما نوپا) دارد و می تواند مانعی بر سر راه گوگل و در نهایت در خدمت پروژه Fi باشد. همچنین، خدمات اطلاعات سلولی کم هزینه شرکت هم روی T-Mobile و شبکه های Sprint تحمیل می شود.

منبع: pcmag

ارسال نظر