Free Expansion جدید بازی GTA V معرفی شد

بازی بی نظیر Grand Theft Auto V بدون شک یکی از شاهکارهای کمپانی راک استار محسوب می شود.

Free Expansion جدید بازی GTA V معرفی شد

این عنوان روزانه توسط گیمرهای بسیار زیادی تجربه می شود و هر روز با انتشار آپدیت های جدید برای این عنوان، این بازی بی نظیر بهتر از قبل می شود. اخیرا کمپانی نامدار راک استار از آپدیت جدید بخش مولتی پلیر بازی Grand Theft Auto V با نام Free Expansion رونمایی کرد که بنا به اطلاعات منتشر شده، این آپدیت به صورت رایگان در اختیار گیمرها و کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه این خبر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، این آپدیت یا به عبارت دیگر این بسته جدید با نام Executives and Other Criminals بزودی به صورت رسمی منتشر خواهد شد و گیمرها در این آپدیت می توانند باندهای خلافکاران را بسازند. البته این امکان برای تمامی گیمرها مهیا نمی باشد و گیمرهایی که به یک رتبه خاص رسیده باشند، می توانند گروه خلافکاران خود را تشکیل دهند.

علاوه بر اضافه شدن قابلیت تشکیل گروه خلافکاران، حالت ها و آیتم های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد شد و در این آپدیت شاهد اضافه شدن برخی آیتم ها و تم های لوکس و زیبا خواهیم بود. پس از انتشار این آپدیت، گیمرها می توانند خانه های خود را شخصی سازی کنند و به شکل دلخواه تغییر دهند. همچنین خانه های جدیدی در منطقه Vinewood Hills نیز قابل خریداری خواهند بود. یک کشتی تفریحی و لوکس نیز در این بروز رسانی به عنوان GTA V اضافه خواهد شد و گیمرها می توانند این کشتی را نیز شخصی سازی کنند و مطالبق سلیقه خودشان، آن را تغییر دهند. همچنین یک هلیکوپر نیز به بازی اضافه می شود که می تواند بر روی کشتی مذکور فرود بیاید.

این آپدیت برای کنسول های نسل هشتم یعنی Xbox One و PlayStation 4 و همچنین برای کامیپوترهای شخصی منتشر خواهد شد. متاسفانه کمپانی راک استار اعلام کرد که این بسته برای کنسول های نسل هفتم یعنی Xbox 360 و PlayStation 3 منتشر نخواهد شد.

علاوه بر تمامی قابلیت ها و آیتم های جدید، در این بروز رسانی بازی Grand Theft Auto V دربخش مولتی پلیر شاهد اضافه شدن شغل های جدید به بازی هستیم. همانطور که می دانید، در بخش مولتی پلیر این عنوان خارق العاده، گیمرهای دیگر می توانند شما را بکشند و دارایی های شما را بدزدند. به همین خاطر گیمرها می توانند برای خود بادیگارهایی را انتخاب کنند. البته این بادیگاردها برای شما رایگان نخواهند بود و به صورت هفتگی بخشی از پول شما را به عنوان حقوق دریافت خواهند کرد. همچنین چند خودروجدید نیز به بازی اضافه می شود که از میان این خودروها می توان به خودرو لیموزین ضد‌ گلوله اشاره کرد که نام این خودرو، Turreted Limo است. گویا بخش های جدید این آپدیت تمامی ندارد و در این بروز رسانی شاهد اضافه شدن مراحل جدیدی نیز هستیم.

در بروز رسانی Executives and Other Criminals، شرکت راک استار یک مرحله جدیدی با نام Extraction نیز به بازی Grand Theft Auto V اضافه کرده است. در این مرحله گیمرها به دو گروه تقسیم می شوند. یکی از این گروه ها، باید آیتم هایی که از یک هلیکوپتر سقوط کرده را پیدا کنند. گروه دوم نیز باید از اقدام این گروه جلوگیری کنند و نگذارند که گروه دیگر این آیتم ها را پیدا کنند. در نهایت گروهی که برنده شد، پول زیادی را کسب خواهد کرد.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی از آپدیت Executives and Other Criminals درباره اسلحه های جدید و خودورهای جدید توسط کمپانی راک استار منتشر نشده است. شایان به ذکر است که بروز رسانی جدید بازی Grand Theft Auto V در تاریخ 15 دسامبر سال 2015 مصادف با 24 آذر ماه به صورت رایگان برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

در پایان خبر، دیدگاه شما در خصوص بروز رسانی Executives and Other Criminals چیست؟ آیا بازی GTA V روز به روز جذابتر از دیروز می شود؟ حتما نظرات خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر