تماشا کنید: تریلر جدید Hitman 2 روی شخصیت ها و جهان بازی تمرکز دارد

رسانه کلیک - شرکت «برداران وارنر» با همکاری استودیوی نامدار «آی او اینتراکتیو» به تازگی تریلر جدید بازی Hitman 2 را منتشر کرد که این ویدیو جهان و شخصیت های این اثر ویدیویی را به تصویر می کشد.

تماشا کنید: تریلر جدید Hitman 2 روی شخصیت ها و جهان بازی تمرکز دارد

سری Hitman را می توان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مجموعه های صنعت بازی های ویدیویی دانست که هم اکنون بیش از هجده سال از انتشار نسخه اول آن می گذرد. این مجموعه در طول هجده سال خود همواره با فراز و نشیب های فراوانی رو به رو بوده و چند سالی است که شرکت ناشر آن نیز برای سومین بار تغییر پیدا کرده و در حال حاضر شرکت مشهور «برادران وارنو» مسئولیت انتشار آن را برعهده دارد.

در این تریلر جدید با جهان و محیط بازی هیتمن 2 آشنا می شوید.

آخرین نسخه مجموعه هیتمن که هم اکنون در دسترس علاقه مندان و بازیکنان قرار دارد، در سال میلادی 2015 به صورت اپیزودیک در شش قسمت مختلف عرضه شد. موفقیت و فروش رضایت بخش آن باعث شد تا استودیوی آی او اینتراکتیو (IO Interactive) همچنان به خلق و ساخت نسخه های جدیدتر ادامه دهد و چندی پیش نیز در جریان رویداد بزرگ E3 2018 شاهد معرفی رسمی تازه ترین ماجراجویی و ماموریت های شخصیت محبوب «مامور 47» به نام Hitman 2 بودیم.

حال به تازگی شرکت برداران وارنر و استودیوی نامدار آی او اینتراکتیو تریلر جدید بازی Hitman 2 را با طرفداران و بازیکنان به اشتراک گذاشتند که این ویدیو به معرفی جهان بازی می پردازد و دنیای این عنوان ویدیویی را به نمایش می گذارد. در کنار جهان بازی، شاهد نحوه انجام ماموریت ها توسط مامور 47 هستیم که به نوعی می توان به آزادی عمل بازیکنان در نحوه انجام و قتل افراد مورد نظر پی برد.

به بیان دیگر، به نظر می رسد که بازیکنان در چگونگی قتل افراد مورد نظر آزادی عمل بیشتری دارند، به طوری که می توانید به صورت کاملا مخفیانه و بدون استفاده از تفنگ ماموریت خود را به پایان برسانید و یا با تیراندازی و ایجاد شلوغی فرد مورد نظر را نابود کنید.

در کنار این آزادی عمل، خوشبختانه ظاهرا ماموریت های بازی هیتمن 2 نیز در مقایسه با نسخه های پیشین بهبود یافته و کاملا متنوع هستند. گاها ماموریت شما به قتل یک راننده که در مسابقه اتومبیلرانی به رقابت پرداخته، محدود می شود و با استفاده از آیتم ها و تجهیزات قابل دسترس باید آن را نابود کنید و سپس ماموریت بعدی، شما را به قتل یک فرد مهم در مراسم و جشن عمومی دعوت می کند.

همچنین، تنوع مردمان عادی که از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار هستند و نسبت به اتفاقات محیط از خود واکنش نشان می دهند، به زیبایی این عنوان ویدیویی مورد انتظار افزوده است و این موضوع به خوبی در تریلر جدید بازی Hitman 2 دیده می شود.

در ادامه می توانید تریلر جدید بازی Hitman 2 را به صورت آنلاین در رسانه کلیک تماشا کنید.

برای دریافت و دانلود تریلر فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ بازی مورد انتظار و پرطرفدار Hitman 2 در روز سه شنبه 22 آبان ماه سال جاری (13 نوامبر سال میلادی 2018) توسط شرکت برادران وارنر بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

در حال حاضر، نسخه استاندارد، سیلور (نقره ای) و گلد (طلایی) بازی هیتمن 2 به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 79.99 دلار و 99.99 دلار در فروشگاه های ایکس باکس لایو، پلی استیشن استور و استیم به فروش می رسد. توجه داشته باشید که در صورت پیش خرید این عنوان، حالت چند نفره Sniper Assassin به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد که تجربه جدیدی از سری هیتمن را برای شما به ارمغان می آورد.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تریلر جدید بازی Hitman 2 چیست؟ شما چه انتظاراتی از نسخه بعدی سری پرطرفدار هیتمن دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر