نسخه جدید بازی Hitman در راه است!

رسانه کلیک - بر اساس گفته های آقای هاکان آبراک (Hakan Abrak)، رئیس استودیوی «آی او اینتراکتیو»، نسخه جدید بازی Hitman در دست ساخت است.

نسخه جدید بازی Hitman در راه است!

پس از جدایی استودیوی بازی ساز آی او اینتراکتیو از شرکت اسکوئر انیکس ، بسیاری از طرفداران پر و پا قرص مجموعه هیتمن از آینده این سری نگران بودند. اگرچه رئیس استودیوی بارها و بارها در گفت و گوهای مختلف با رسانه های معتبر از آینده فرانچایز هیتمن صحبت کرد و به نگرانی ها پایان داد، اما عدم وجود شرکت ناشر نامداری از جمله اسکوئر انیکس ، همچنان برخی ها را نسبت به این سری نگران کرده است.

حال چنانچه یکی از طرفداران مجموعه هیتمن و دوست داران مامور ۴۷ هستید، باید حسابی خوشحال باشید چرا که چندی پیش استودیوی آی او اینتراکتیو ضمن عرضه نسخه Game of the Year جدیدترین اثر ویدیویی این مجموعه، رسما نسخه جدید بازی Hitman را تایید کرد. البته باید بدانید که تا سال آینده میلادی (۲۰۱۸)، هیچگونه اطلاعات و جزئیاتی در خصوص این عنوان ویدیویی جدید منتشر نمی شود!

به تازگی، در پست جدید وب سایت رسمی استودیوی بازی ساز IO Interactive، سازندگان رسما به ساخت نسخه جدید بازی Hitman اشاره کردند. آقای هاکان آبراک (Hakan Abrak)، مدیر عامل استودیوی آی او اینتراکتیو ، توضیحاتی در خصوص نسخه جدید این مجموعه مشهور ارائه کرد که به نظر می رسد این بازی پیشرفت های چشم گیری به خود دیده و برخی از المان های کلیدی نیز به آن اضافه شده است.

ایشان در این زمینه اظهار داشت: «در آخر قصد باید بگویم که طراحی، ساخت و توسعه نسخه جدید بازی Hitman آغاز شده و پیشرفت هایی نیز در این خصوص داشته ایم. ما از اینکه ویژگی های جدید و المان های کلیدی و اصلی را به این نسخه اضافه کرده ایم، بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم. شما طرفداران و کاربران عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این عنوان ویدیویی باید کمی بیشتر منتظر بمانید چرا که تا سال آینده میلادی (۲۰۱۸) هیچگونه اطلاعات و جزئیاتی درمورد بازی ارائه نمی کنیم».

نسخه جدید بازی Hitman

شایان ذکر است؛ آخرین نسخه از مجموعه Hitman به صورت اپیزودیک در قالب ۶ اپیزود (قسمت) در اوایل سال میلادی ۲۰۱۶ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی ویندوزی منتشر شده است. مدتی پیش نیز نسخه Game of the Year این عنوان که ضمن بهره مندی از ۶ قسمت، شامل ماموریت های جدیدی به نام Patient Zero، سه لباس و سه اسلحه، سه Escalation Contracts و بیش از ۴۰ چالش جدید می شود.

خریداران فصل اول بازی Hitman نیز می توانند با پرداخت مبلغ ۲۰ دلار، عنوان ویدیویی خود را به نسخه Game of the Year ارتقا داده و به محتویات جدید بازی دسترسی داشته باشند. در غیر این صورت، در حال حاضر با پرداخت ۵۹٫۹۹ دلار می توانید به صورت مستقل نسخه ویژه سال بازی را از طریق فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و استیم خریداری کنید.

حال، شما چه انتظاراتی از نسخه جدید بازی Hitman دارید؟ به نظر شما، آیا نسخه بعدی این مجموعه محبوب و پرطرفدار بازهم به صورت اپیزودیک عرضه می شود؟

ارسال نظر