نمایشگر جدید HP شارژر وایرلس دارد

با گذشت زمان و افزایش روز به روز تعداد نمایشگرها که از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند و برندهای تولیدی متفاوتی دارند تولیدکننده‌ها هم با افزودن قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوت به این نمایشگرها سعی کردند در بازار رقابتی حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند.

نمایشگر جدید HP شارژر وایرلس دارد

به گزارش کلیک، شاید محصولات شرکت HP برای نشان دادن این موضوع نمونه واقعا خوبی باشد. این شرکت نمایشگر EliteDisplay S240UJ را در نمایشگاه ایفای ۲۰۱۶ که در شهر برلین برگزار می‌شود رونمایی کرده است. آنچه این نمایشگر را ویژه می‌کند و باعث می‌شود با نمایشگر‌های معمولی متفاوت باشد وجود یک شارژر وایرلس در بخش پایه آن است. وجود این شارژر به این معناست که اگر یک گوشی هوشمند یا تبلت داشته باشید که از شارژ وایرلس پشتیبانی کند می‌توانید دستگاه‌تان را بر روی پایه نمایشگر قرار دهید و از این طریق گوشی یا تبلت‌تان را شارژ کنید.
یکی دیگر از ویژگی‌های محصول جدید HP وجود USB-C است که امکان می‌دهد کامپیوتر، نوت‌بوک، گوشی هوشمند یا تبلت را به نمایشگر وصل کنید. در عین حال یک بلندگو هم در این سیستم به کار رفته که ساخت شرکت Bang & Olufsen است. اندازه این نمایشگر ۲۳٫۸ اینچ است و رزولوشن QHD دارد. زمان پاسخ گویی این نمایشگر ۵ میلی‌ثانیه است و نسبت تصویر آن هم ۱۶:۹ است. از دیگر ویژگی‌های این محصول HP شدت روشنایی ۳۰۰cd/m² و زاویه دید ۱۷۸ درجه است.
درگاه‌های DisplayPort 1.2، HDMI/MHL، Video/Audio/HDCP و USB 3.0 در این دستگاه وجود دارند. به هرحال این محصول جدید یک نمایشگر با طراحی زیبا و امکانات قابل توجه است که هنوز درباره میزان قیمتش چیزی نمی‌دانیم.

ارسال نظر