دو مدل جدید و زنانه هوآوی واچ در CES 2016 رونمایی شدند

هوآوی دقایقی پیش از دو نسخه جدید ساعت اختصاصی خود یعنی هوآوی واچ رونمایی کرد. این دو نسخه با نام اختصاصی Elegant و Jewel معرفی شدند.

دو مدل جدید و زنانه هوآوی واچ در CES 2016 رونمایی شدند

اگر به خاطر داشته باشید طی چند وقت اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال رونمایی هوآوی از نسخه‌ جدید هوآوی واچ در نمایشگاه CES 2016 منتشر شده بود. در این بین گفته شد که هوآوی قصد دارد در این نمایشگاه از نسخه‌ زنانه این محصول رونمایی کند و حال نیز ظاهرا این موضوع به حقیقت پیوسته است.

دو نسخه جدید ساعت هوآوی از دستبند ظریف‌تر و باریک‌تری بهره‌مند هستند و بدنه‌ اصلی آن به رنگ طلایی طراحی شده و در محیط پیرامون آن از نگین‌هایی استفاده شده است. بنابراین کاملا مشخص است که این دو نسخه جدید این محصول هوآوی کاملا مطابق با سلیقه‌های بانوان طراحی شده و هدف اصلی هوآوی از عرضه آن‌ها جلب رضایت بانوان علاقمند به ساعت‌های مچی مدرن بوده است.

1

بدنه‌ اصلی دو نسخه جدید هوآوی واچ از فولاد ضد زنگ تشکیل شده و بر روی صفحه نمایش آن دو لایه پنل ضد خش سافایر به کار گرفته شده است. کمپانی هوآوی به منظور ساخت ساعت Huawei Watch Jewel خود با شرکت اتریشی سواروفسکی (Swarovski) همکاری داشته و بدین سبب در لبه‌های نمایشگر این ساعت از 68 جواهر زیرکونیا استفاده شده است. این دو نسخه جدید ساعت هوآوی واچ از نظر ظاهر صفحه در نسخه‌ها و مدل‌های متنوعی عرضه خواهند شد.

هوآوی ضمن معرفی این دو ساعت اعلام کرد که عرضه رسمی آن‌ها طی سه ماه نخست سال 2016 در بازارهای ایالات متحده انجام می‌شود، اما هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت این محصولات ارائه نشد.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر