شاسی بلند جدید هیوندای، رقیبی سرسخت برای نیسان

هیوندای برای رقابت با نیسان جوک، شاسی بلند جدیدی را وارد بازار خواهد کرد که بر پایه‌ شاسی مدل i 20 بوده و از جدیدترین پیشرانه ها استفاده می کند.

شاسی بلند جدید هیوندای، رقیبی سرسخت برای نیسان

کلیک - برنامه هیوندای گسترش خط تولید شاسی ‌بلند های خود برای رقابت با نیسان جوک در ۱۸ ماه آینده است.

شاسی ‌بلند جدید هیوندای

این خودرو ساز کره ‌ای توانسته فروش بالایی از توسان در اروپا داشته باشد. توسان بهترین مدل هیوندای از نظر سرعت فروش در این منطقه است. گفته می شود احتمالا این ماشین که خود را برای رقابت سختی با نیسان جوک، رنو کپچر و پژو ۲۰۰۸ آماده می کند برادر کوچک ‌تری خواهد داشت.

شاسی ‌بلند جدید هیوندای

این خودرو جدید احتمالاً بر پایه‌ شاسی مدل i 20 کنونی که تنها دو سال از عمر آن می ‌گذرد شکل می گیرد و از جدید ترین پیشرانه‌ های i30 استفاده می کند و در بر دارنده‌ نسخه ‌های ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو و ۴ سیلندر ۱٫۴ لیتری بنزینی به همراه نسخه‌ ۱٫۶ لیتری دیزل خواهند بود.

تصویر جاسوسی نشان می ‌دهد که مدل جدید از خطوط بکار رفته در کانسپت Intrado 2014 الهام گرفته. این خودرو احتمالاً از جلو پنجره‌ چند ضلعی معرفی شده در i30 جدید و i10 بازنگری شده بهره می برد.

شاسی ‌بلند جدید هیوندای

شاسی ‌بلند جدید هیوندای

به احتمال زیاد شاسی ‌بلند جدید هیوندای پیش از پایان سال ۲۰۱۷ معرفی می شود و این خودرو در کنار دیگر کراس اوور های کوچک هیوندای قرار خواهد گرفت.
در رابطه با این نام گذاری باید بگوییم که هنوز اسمی برای این خودرو مشخص نشده. این خودرو ساز اخیراً نام‌ گذاری منظمی را در پیش گرفته است. هیوندای اوایل این ماه نام‌ های ix45،ix55،ix25 و ix30

Hyundai Intrado Concept را ثبت کرده.

شاسی ‌بلند جدید هیوندای

البته شاید از این نام‌ ها به زودی استفاده نشود اما مشخص است که هیوندای با ثبت نام ‌های جدید قصد دارد کراس اوور های جدیدی را در بعضی بازار ها در سال‌ های آینده عرضه کند.

شاسی ‌بلند جدید هیوندای

hyundai-intrado-23

ارسال نظر