اطلاعاتی تازه در مورد جدیدترین محصول شرکت Fitbit

رسانه کلیک – به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد ساعت هوشمند جدید شرکت Fitbit منتشر شده است که از میان‌ها آن‌ها می توان به ضد آب بودن این ساعت و برخورداری آن از GPS دقیق اشاره کرد.

اطلاعاتی تازه در مورد جدیدترین محصول شرکت Fitbit

به تازگی اطلاعاتی در مورد ساعت هوشمند جدید شرکت Fitbit منتشر شده است که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت. این ساعت ضدآب خواهد بود و مجهز به GPS دقیق برای تعیین موقعیت است و حسگرهای زیست‌سنجی جدیدی نیز در آن به‌ کار گرفته شده است. احتمالا حسگرهای به کار گرفته شده در این ساعت فراتر از حسگر ضربان قلب و حسگرهای شتاب‌سنج هستند. هنوز اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات و سخت‌افزارهای این ساعت منتشر نشده است.

مسئولان شرکت‌ Fitbit در حال مذاکره با شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی جهت پشتیبانی از ساعت هوشمند جدید این شرکت همانند Pondora یا Spotify هستند تا کاربرانی که می‌خواهند در حین ورزش کردن بدون نیاز به وسیله دیگری به موسیقی نیز گوش بدهند، از این بابت نگرانی نداشته باشند.

با وجود اینکه دائما یک سری تصاویر منتسب به این ساعت هوشمند منتشر می‌شود؛ اما زمان رونمایی و عرضه آن چند بار به تعویق افتاده است. ظاهرا این ساعت هوشمند در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد و طراحی آن به گونه‌ای خواهد بود که تمام افراد علاقه‌مند به وسایل پوشیدنی، از آن استقبال خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند یکی از رقبای اپل واچ محسوب می‌شود و در زمان طراحی آن به طول عمر باتری آن توجه زیادی شده و حفظ سلامتی افراد نیز برای شرکت سازنده اهمیت ویژه‌ای داشته است. احتمالا تنها با یک بار شارژ این گوشی می‌توانید چندین ساعت از آن استفاده کنید. علاوه براین، Fitbit شرکت Pebble را تحت مالکیت خود درآورده و با این کار خود فرصت خوبی را برای توسعه‌دهندگان فراهم کرده است تا اپلیکیشن‌های منحصر‌به‌فردی برای این ساعت هوشمند طراحی و ایجاد کنند.

استفاده از شبکه LTE در ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۷ به تدریج در حال افزایش است و شرکت Fitbit نیز این موضوع را درنظر گرفته و از این فناوری در ساعت هوشمند جدید خود استفاده کرده است. در ضمن این شرکت قصد دارد جعبه‌ای نیز برای ساعت هوشمند جدید خود طراحی ‌کند. چنانچه شرکت Fitbit تصمیم بگیرد این ساعت را در اوایل سال جاری عرضه کند، چند ماه زودتر این موضوع را اعلام می‌کند.

ارسال نظر