اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره Uncharted 4 منتشر شد

اگر شما یک گیمر حرفه ای باشید، بدون شک نام کمپانی ناتی داگ را تاکنون بارها و بارها شنیده اید.

اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره Uncharted 4 منتشر شد

این کمپانی سازنده سری بازی های کم نظیر Uncharted است که این فرانچایز یکی از شاهکارهای بازی های ویدیویی محسوب می شود. اخیرا استودیوی ناتی داگ به صورت رسمی اعلام کرده است که در نسخه نهایی بازی Uncharted 4: A Thief's End قابلیت ها و محتویات زیادی هم چون: لباس، کلاه، سلاح های زیاد، شخصیت های بیشتر، حرکات خوشحالی و... به بخش چند نفره این عنوان اضافه خواهد شد. در ادامه همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

به گزارش کلیک، هم اکنون کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 می توانند نسخه آزمایشی بازی Uncharted 4: A Thief's End را به صورت چند نفره تجربه کنند. در نسخه آزمایشی تنها دو نقشه و قابلیت Team Deatmatch قابل بازی کردن هستند و کاربران برای تجربه تمامی نقشه ها در بخش چند نفره باید منتظر عرضه رسمی این بازی باشند. شایان ذکر است که این نسخه فقط برای کاربرانی قابل دسترس می باشد که نسخه کالکشن بازی Uncharted را خریداری کرده اند. متاسفانه در نسخه آزمایشی بازی Uncharted 4: A Thief's End محتویات زیادی وجود ندارد و گیمرها نمی توانند شخصیت بازی را شخصی سازی کنند. پس از کمبود محتویات در این بازی، گیمرها اقدام به ارسال فیدبک هایی به کمپانی ناتی داگ کردند که سرانجام ساعاتی پیش استودیوی ناتی داگ به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه نهایی این عنوان، محتویات زیادی را به همراه خواهد داشت.

استودیوی ناتی داگ در همین خصوص لیستی را منتشر کرده است که در این لیست می توانیم منظور ناتی داگ از محتویات زیاد را بهتر متوجه بشیم. در زیر می توانید این لیست را مطالعه کنید.

  • در نسخه نهایی حرکات پس از خوشحالی شخصیت های بازی تنوع بیشتری خواهد داشت.
  • در نسخه نهایی لباس ها و کلاه های متنوعی وجود خواهد داشت و گیمرها می توانند شخصیت خود را شخصی سازی کنند.
  • هیچ برنامه‌ خاصی برای قراردادن پوسته‌ ها و اسکین هایی که به فرانچایز Uncharted مربوط نیستند، در نسخه نهایی وجود نخواهد داشت.
  • در نسخه نهایی بازی Uncharted 4: A Thief's End شاهد وجود قدرت های زیادی در بازی خواهیم بود. این قدرت ها بر تاکنیکی تر شدن بخش چند نفره بازی تاثیر زیادی خواهد گذاشت.
  • در نسخه نهایی شاهد وجود شخصیت‌ های بیشتری همراه با صداگذاری های کامل هستیم که گیمرها می توانند از این شخصیت ها و صداگذاری ها استفاده کنند.
  • در نسخه نهایی این عنوان سلاح‌ های بیشتر و متنوعی وجود خواهد داشت.
  • استودیوی ناتی داگ در نسخه نهایی این بازی تلاش می کند تا در بخش چند نفره دشمنان و محیط را بزرگ و سنگین نمایش ندهد. طبق ادعای این کمپانی، سازندگان بر روی این هدف تا روزهای پایانی و تا روز انتشار بازی کار خواهند کرد تا در بخش چند نفره شاهد اتفاقات این چنینی نباشیم و در بازی تعادل رعایت شود.
  • استودیوی ناتی داگ در بخش قدرت ماورا الطبیعه جن Djinn تغییراتی را به وجود خواهد آورد که اطلاعات زیادی از این تغییرات منتشر نشده است.

در پایان خدمت شما کاربران عزیز رسانه کلیک عرض کنیم که بازی بی نظیر Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ 17 ماه مارس سال 2016 مصادف با پنجشنبه 27 اسفند سال 1394 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین نسخه کالکشن فرانچایز بازی Uncharted (این نسخه شامل تمامی عنوان های آنچارتد می باشد که برای کنسول نسل هشتم سونی یعنی پلی استیشن 4 بهینه شده است) هم اکنون برای کنسول پلی استیشن 4 قابل دسترس می باشد و شما با خرید این بازی، می توانید این سری این عنوان خارق العاده را هم تجربه کنید.

دیدگاه شما در خصوص بازی Uncharted 4: A Thief's End چیست؟ آیا شما نسخه آزمایشی این بازی بی نظیر را تجربه می کنید؟ به نظر شما چه محتویات دیگری به نسخه نهایی این عنوان اضافه خواهد شد؟ دیدگاه های شخصی خودتان را حتما با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر