جدیدترین تصویر آیفون ۷ از طراحی متفاوت آن خبر می‌دهد

به تازگی شاهد فاش سازی تصویری جدید از آیفون ۷ اپل بودیم که در آن تغییرات جزئی در ظاهر این محصول نسبت به آیفون‌های پیشین اپل مشاهده می‌شود. در ادامه توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می‌کنیم و تصویر مد نظر را نیز مشاهده خواهید کرد.

جدیدترین تصویر آیفون ۷ از طراحی متفاوت آن خبر می‌دهد

اپل برای روز بیست و یکم ماه مارس کنفرانس و رویدادی اختصاصی را در نظر گرفته است. دعوت‌نامه رسمی مربوط به این رویداد هم اکنون از سوی اپل منتشر شده است. هنوز به طور قطعی نمی‌دانیم که اپل در جریان این کنفرانس قصد رونمایی از چه محصولاتی را دارد، اما پیش بینی شده که در طول آن از یک آیفون ۴ اینچی جدید با نام احتمالی آیفون SE رونمایی شود. همچنین احتمال معرفی آیپد ایر ۳ اپل و نسخه جدید ساعت هوشمندش نیز در این کنفرانس وجود دارد.

اما آیفون ۷ اپل چه زمانی معرفی می‌شود؟ ظاهر این آیفون با نسخه‌های پیشین سری محصولات آیفون اپل چه تفاوت‌هایی دارد؟ اپل باید با عرضه آیفون‌های جدیدش بتواند گوی سبقت را از شرکت‌هایی همچون سامسونگ برباید. هم اکنون دو گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge سامسونگ به طرز چشمگیری از سوی کاربران مورد توجه قرار گرفته‌اند و گوشی هوشمند جی ۵ ال‌جی هم با طراحی ماژولار و منحصر به فردش توجه بسیاری از افراد و کارشناسان را به سمت و سوی خود جلب کرده است. بنابراین اپل باید برای رقابت با این محصولات آیفون ۷ خود را با پتانسیل بالایی طراحی و تولید کند. انتظار داریم که آیفون ۷ اپل طی ماه‌های آخر سال ۲۰۱۶ (احتمالا سپتامبر) به طور رسمی رونمایی شود، اما به نظر شما ظاهر و سبک طراحی این محصول چگونه خواهد بود؟

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش تصویری جدید از آیفون ۷ اپل از سوی سایت Nowhereelse.fr منتشر شد که در آن نکات جالب توجهی از طراحی آیفون جدید اپل قابل مشاهده است. این تصویر را در بخش زیر مشاهده می‌کنید. نکته اول در رابطه با محل قرارگیری آنتن‌های آیفون ۷ اپل است. ظاهرا اپل نوارهای مربوط به افزایش قدرت آنتن‌دهی آیفون ۷ را تنها در دو لبه بالا و پایین دستگاه تعبیه می‌کند و شکل و سبک طراحی آن نیز نسبت به نسخه‌های پیشین آیفون‌های اپل متفاوت است.

۱

نکته بعدی مربوط به لنز دوربین این محصول است. همانطور که می‌بینید لنز دوربین آیفون نمایش داده شده در تصویر فوق نسبت به سایر آیفون‌های پیشین اپل بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. بنابراین شاید آیفون ۷ اپل به سنسور دوربینی قدرتمندتر نیز مجهز شود. همچنین به نظر می‌رسد که آیفون نمایش داده شده در تصویر فوق از نظر ابعاد حالتی کشیده‌تر و بلندتر را نسبت به آیفون ۶ اس اپل داشته باشد.در این تصویر دکمه شاتر دوربین در لبه سمت راست دستگاه و دکمه افزایش و کاهش صدا یا اصطلاحا Volume نیز در لبه سمت چپ آن به وضوح قابل مشاهده است.

چندی پیش گفته شده بود که احتمالا آیفون ۷ اپل از دوربین دوگانه بهره‌مند می‌شود، اما همانطور که مشاهده کردید در تصویر فوق تنها یک لنز دوربین در پنل پشتی این گوشی دیده می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش به وفور شاهد انتشار اخبار مربوط به حذف سوکت ۳٫۵ میلی‌متری هندزفری از بدنه آیفون ۷ بودیم. صحت این خبر مجددا به تایید رسیده و ظاهرا آیفون ۷ اپل از بدنه‌ای بسیار باریک بهره‌مند می‌شود.

منبع: nowhereelse.fr

ارسال نظر