اپل برای صفحه نمایش آیفون جدیدش حریف می طلبد

در واپسین ساعات باقیمانده به پایان سال ۲۰۱۶، طرفداران اپل به استقبال رونمایی از محصول تازه این شرکت در سال ۲۰۱۷ رفته اند.

اپل برای صفحه نمایش آیفون جدیدش حریف می طلبد

به گزارش کلیک - بر اساس اعلام شرکت اپل، با اینکه سال ۲۰۱۶ هنوز به پایان نرسیده و همچنان حال و هوای این سال حاکم است،محصول تازه این شرکت در راه است. آخرین محصول شرکت اپل که از ماه سپتامبر وارد بازار تکنولوژی شد سر و صدای زیادی را به پا کرده است. آیفون۷ که بازتاب بسیاری را در رسانه ها و به موازات آن بر روی کاربران داشته، اشتیاق فراوانی را برای رونمایی از نسل بعدی این گوشی ها ایجاد کرده است.

در واپسین ساعات باقیمانده از سال ۲۰۱۶ میلادی، شرکت آیفون در پیامی از رونمایی قریب الوقوع طراحی تازه خود خبر داده است. گوشی کاملا متفاوت نسبت به دیگر محصولات این شرکت. در این میان شایعات بسیاری نیز به تاریخ رونمایی از این محصول دامن زده است. بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده اند این محصول در سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی خواهد شد. همچنین ویژگی اضافه شده به آیفون جدید، از جمله نمایشگر AMOLED و تغییر کیفیت نمایشگرهای فعلی این شرکت دید منتقدان را نسبت به سیاست های طراحی شرکت اپل دگرگون کرده است.

با بالا رفتن رقابت میان غول های تکنولوژی، فاکتورهای بسیاری برای پیروزی در این میدان وجود دارد. از شاخصه های ظاهری گرفته تا اضافه شدن امکانات خاص به گجت ها و گوشی های موبایل. شرکت سامسونگ نیز اخباری را در غالب تعویض نمایشگرها به منظور بالا بردن کیفیت نمایش عنوان کرده است. به اعتقاد کارشناسان رقابت بر سر کیفیت نمایشگرها از بزرگترین چالش ها میان این دو غول تکنولوژی به حساب خواهد آمد.

یکی از شرکت های طراح نمایشگر گوشی های موبایل با اعلام این خبر افزود؛ که دو تن از نمایندگان بزرگترین برند های تولید گوشی، در پی قرارداد با این شرکت برای طراحی و ساخت نمایشگر با کیفیت OLED بوده اند. کارشناسان پیش بینی می کنند که این روند از سوی شرکت اپل و سامسونگ پیگیری شده است تا نسل بعدی از گوشی ها با این کیفیت به بازار راه پیدا کنند.

ارسال نظر