تصویر لو رفته از ال جی G6

تاکنون اخبار زیادی در رابطه با پرچم دار جدید ال جی، ال جی G6 درز کرده است، حالا تصاویر لو رفته ای از ال جی G6 عرضه شده است که برای برخی از کاربران کمی تعجب برانگیز بوده است.

تصویر لو رفته از ال جی G6

به گزارش کلیک ، امروز تصویری از ال جی G6 با کیفیت بسیار بالا منتشر شد که در این تصویر ظاهر ال جی G6 مشخص است. در واقع این دستگاه تصویر پیش نمایش از ال جی G6 است. در این تصویر درز کرده و ارائه شده به صورت پیش نمایش دکمه ای دیده نمی شود، یعنی زاویه تصویر ارائه شده به صورتی است که در این تصویر قسمت پایین دستگاه دیده نمی شود، این دستگاه کمی بزرگ تر از پیش بینی ها از آب در آمده است و نسبت صفحه نمایش این دستگاه به بدنه نیز بالای ۹۰ در صد است.

تصویر لو رفته از ال جی G6

در نگاه اول این تصویر ارائه شده از این دستگاه نشان می دهد که ال جی G6 از طراحی متفاوت تری نسبت به ال جی G5 برخوردار خواهد بود، هر چند هنوز مطمئن نیستیم که طراحی ماژولار G5 در G6 نیز دیده خواهد شد یا خیر. در واقع بسیاری از منتقدان و منابع بر این باورند که ال جی G6 دستگاه بسیار خوب و قابل‌اطمینانی خواهد بود که کاربران به راحتی می توانند به قابلیت های آن اطمینان کنند. انتظار می رود این دستگاه در MCV2017 رونمایی شود.

ارسال نظر