با Link 32GB لنوو نمایشگر دستگاه اندرویدی را روی لپ‌تاپ‌تان آینه کنید!

در CES همه چیز درباره گوشی های هوشمند و تبلت ها نیست. در این نمایشگاه شاهد رونمایی از تکنولوژی های دیوانه کننده هستیم.به گزارش کلیک، لنوو در نمایشگاه CES 2016 از گجتی رونمایی کرده که با استفاده از آن می‌توان تصویر نمایشگر محصولات اندرویدی را بر روی صفحه نمایش لپ‌تاپ‌های ویندوزی آینه کرد. این ابزار که Link 32GB نام دارد قیمتی برابر با 39.99 دلار را به همراه خواهد داشت.

با Link 32GB لنوو نمایشگر دستگاه اندرویدی را روی لپ‌تاپ‌تان آینه کنید!

به گزارش کلیک، لنوو در نمایشگاه CES 2016 از گجتی رونمایی کرده که با استفاده از آن می‌توان تصویر نمایشگر محصولات اندرویدی را بر روی صفحه نمایش لپ‌تاپ‌های ویندوزی آینه کرد. این ابزار که Link 32GB نام دارد قیمتی برابر با 39.99 دلار را به همراه خواهد داشت.

اگر شما هم خواسته باشید به صورت موازی از گوشی هوشمند و یا لپ تاپ ویندوزی خود استفاده کنید، لنوو این امکان را برای شما فراهم کرده است.

با استفاده از این گجت و نصب آن بر روی لپ‌تاپ خود و دانلود و نرم افزار مورد نظر آن از Google Play، می‌توانید تصویر صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود را بر روی لپ‌تاپ ویندوزی خود آینه کنید. نکته مهم این است که برای استفاده از این قابلیت حتما باید ورژن لالی پاپ اندروید و ویندوز 7 یا بالاتر را بر روی دستگاه های خود نصب داشته باشید.

این ابزار شبیه یک فلش درایو و دارای 32 گیگابایت حافظه است و از اجرای گرافیکی هم زمان با کیفیت 1080 پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این وسیله می توانید به راحتی محتوای صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی خود را بر روی صفحه نمایش لپ‌تاپ‌تان آینه کنید.

منبع: gizmochina

ارسال نظر