با کیبورد جدید مایکروسافت اسناد را سریع ترجمه کنید

مایکروسافت یک صفحه کلید اندرویدی آزمایشی جدید عرضه کرده است که با ادغام آفیس 365 به اشتراک گذاری اسناد در هنگام فرستادن پیام یا ایمیل کمک می کند.

با کیبورد جدید مایکروسافت اسناد را سریع ترجمه کنید

به گزارش کلیک، شرکت مایکروسافت در آستانه خرید سرویس SwiftKey است؛ این شرکت به تازگی یک نرم افزار صفحه کلید اندرویدی جدید منتشر کرده است که به شما اجازه می دهد تا اسناد و تماس ها را به اشتراک گذاشته و پیام ها را فوراً ترجمه کنید.
صفحه کلید جدید Hub جدید ترین نرم افزار آزمایشگاه های هک شهر ردمونت یعنی Microsoft Garage است که ظاهراً هدف آن کاربران آفیس 365 در اندروید است و سرویس های تولیدی خود را با رابط صفحه کلید ادغام می کند.

هدف این صفحه کلید این است که اشتراک گذاری اسناد و تماس ها را در هنگام فرستادن پیام های متنی با ایمیل ساده تر کند. ایده اصلی این است که پرش در بین نرم افزارها در هنگام اشتراک گذاری اطلاعات را به حداقل برساند، بنابراین اگر یک همکار از شما درخواست لینک یک گزارش را داشته باشد، کاربر می تواند به سادگی بر روی آیکون اسناد در بالای صفحه کلید کلیک کرده و فایل مربوطه برای ارسال را جستجو کند.

این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد تا از یک حساب کاربری آفیس 365، اسناد OneDrive و SharePoint را جستجو کند. همچنین دارای یک کلیپ بورد و سرویس ترجمه است و اجازه می دهد تا تماس ها از گوشی یا آفیس 365 به اشتراک گذاشته شوند.
ادغام صفحه کلید با آفیس 365 نباید تعجب آور باشد، به دلیل اینکه مجموعه آفیس مایکروسافت در حال حاضر بر روی اندروید در دسترس است، در کنار Outlook و نرم افزارهای تازه خریداری شده دیگر مانند تقویم Sunrise Calendar .
این ایده توسط یک طراح ارشد در گروه آفیس ارائه شده است، این فرد استیو وون است که می گوید پرش در بین نرم افزارهای یک گوشی هوشمند برای انجام کارها را دوست ندارد.
وون می گوید که او فقط دارای مهارت کد نویسی لازم برای تولید یک نمونه اولیه بوده است، اما از طریق " فستیوال داخلی هک و کد نویسی 2015 " مایکروسافت امکان ارتباط با مهندسان بخش Garage مایکروسافت را پیدا کرده است تا این محصول را به واقعیت تبدیل کند. همان طور که مایکروسافت اشاره می کند، " Garage برای ایجاد الگوهای هک در مایکروسافت اختصاص یافت است."

این بخش منبع تعدادی زیادی از نرم افزارهای آزمایشی جدید است مانند نرم افزار اندرویدی تازه منتشر شده Sprightly برای ساختن کارت های ویزیت، Android Arrow launcher، نرم افزار طراحی ویندوزی Plumbago و Fetch که یک نرم افزار اینترنتی و ios است که نشان می دهد چگونه هوش مصنوعی مایکروسافت می تواند نژادهای مختلف سگ ها را شناسایی کند.
طرح مایکروسافت در مورد صفحه کلید رسمی تر SwiftKey حفظ کردن این برند همزمان با ادغام تکنولوژی آن با صفحه کلید Word Flow است که مایکروسافت برای آیفون آماده کرده است.

منبع:techradar

ارسال نظر