بروز رسانی جدید کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد

مدتی پیش کمپانی نینتندو به صورت رسمی بروز رسانی یا فریمور شماره ۲٫۳٫۰ کنسول نینتندو سوییچ را در اختیار تمامی کاربران خود قرار داد. این ارتقا جز بروز رسانی های بزرگ کنسول سوییچ به شمار نمی روند و به نظر می رسد سازندگان همچنان بر روی افزایش پایداری و عملکرد دستگاه تمرکز کردند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بروز رسانی جدید کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد

این ارتقا جز بروز رسانی های بزرگ کنسول سوییچ به شمار نمی روند و به نظر می رسد سازندگان همچنان بر روی افزایش پایداری و عملکرد دستگاه تمرکز کردند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، در انتظار معرفی قابلیت و ویژگی جدیدی برای کنسول Nintendo Switch نباشید! ساعاتی پیش بروز رسانی شماره ۲٫۳٫۰ کنسول نینتندو سوییچ برای تمامی کاربران این دستگاه منتشر شد. متاسفانه سازندگان اطلاعات دقیق و شفافی از تغییرات به وجود آمده در این بروز رسانی را ارائه نکردند و در لیست تغییرات ایحاد شده تنها جمله تکراری "افزایش پایداری و بهبود عملکرد کنسول" دیده می شود. پیش از انتشار این فریمور، دو بروز رسانی ۲٫۱٫۰، ۲٫۲٫۰ نیز عملکرد مشابهی داشتند و گویا سازندگان هنوز قصد معرفی ویژگی ها و قابلیت های جدید این کنسول را ندارند و بر روی افزایش پایداری دستگاه تلاش می کنند.

بهتر است بدانید با وجود عرضه سه بروز رسانی مختلف بر پایه بهبود عملکرد دستگاه و رفع مشکلات و باگ های کنسول، هنوز بسیاری از کاربران با مشکلات نسبتا زیادی دست و پنجه نرم می کنند و در فروم های معتبر این گزارشات را به گوش سازندگان و مهندسین کمپانی نینتندو می رسانند. به همین دلیل سازندگان رفع مشکلات کاربران را مهم تر از معرفی ویژگی ها و قابلیت های جدید کنسول دانستند و شاهد انتشار بروز رسانی های نسبتا کوچکی هستیم. البته بروز رسانی شماره ۲٫۰٫۰ که در اولین روز عرضه جهانی دستگاه منتشر شد، قابلیت های زیادی از جمله فعال سازی فروشگاه eShop و تمامی موراردی که با بخش آنلاین کنسول در ارتباط هستند را به همراه داشت.

هفته گذشته، شرکت نینتندو قابلیت جدیدی به فروشگاه eShop اضافه کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات حساب بانکی (کارت های اعتباری) خود را در بخش تنظیمات حساب کاربری ذخیره کنند تا در هنگام خرید از فروشگاه، مجددا اطلاعات و مشخصات کارت اعتباری خود را وارد نکنند و سرعت عملیات خرید آن ها افزایش یابد.

تغییرات ایجاد شده در بروز رسانی شماره ۲٫۳٫۰ کنسول Nintendo Switch:

  • افزایش پایداری و بهبود عملکرد به منظور تجربه بهتر کاربران کنسول

برای دریافت بروز رسانی کافیست به اینترنت متصل شوید و با مراجعه به بخش تنظیمات > بروز رسانی، این فریمور را دریافت و نصب کنید.

گفتنی است در اواخر فروردین ماه سال ۹۶، سازمان تحلیل گران سوپر دیتا آمار نسبتا دقیقی از میزان فروش این کنسول در سراسر جهان را با کاربران و علاقه مندان به اشتراک گذاشت. این شرکت ادعا کرد که میزان فروش کنسول نینتندو سوییچ تا پایان ماه مارس سال میلادی جاری از مرز ۲٫۴ میلیون دستگاه عبور کرده که این رقم انتظار سازندگان را برآورده کرده است. اگرچه شرکت Nintendo هیچ واکنشی نسبت به این آمار نشان نداد و خبر مربوطه را تایید و یا تکذیب نکرد. اما سازمان سوپر دیتا جز معتبرترین سازمان های آماریست که به راحتی می توان به ادعا آن ها اعتماد کرد.

علاقه مندان و طرفداران نقد و بررسی جامع و همه جانبه کنسول نینتندو سوییچ را در رسانه کلیک از دست ندهند. رسانه کلیک این کنسول جدید را به از تمامی جنبه ها اعم از قدرت سخت افزاری، عملکرد، ظاهر، بازی های ویدیویی و... بررسی کرده است. برای مشاهده این نقد و بررسی، بر روی این نوشته کلیک کنید.

شایان به ذکر است کمپانی نینتندو در بحث رویداد باشکوه E3 سال میلادی جاری، همانند چند سال اخیر خود عمل کرده و بازهم این کمپانی در E3 2017 حاضر نخواهد شد. عدم حضور نینتندو در مراسم E3 امسال به معنی عدم پشتیبانی از کنسول سوییچ نیست بلکه این شرکت در آینده نه چندان دور برنامه و کنفرانس اختصاصی را برای معرفی عناوین ویدیویی کنسول خود ترتیب خواهد دید.

در پایان این خبر، آیا شما هم این بروز رسانی جدید کنسول Nintendo Switch را دریافت کرده اید؟ پس از نصب این فریمور، آیا عملکرد و پایداری کنسول بهتر از گذشته شده است؟ کدام یک از مشکلات شما در این فریمور برطرف گردیده شده است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر