با نقشه جدید بازی Overwatch آشنا شوید

رسانه کلیک - در جریان رویداد «بلیزکان ۲۰۱۷»، شرکت مشهور بلیزارد انترتینمنت با انتشار تریلری از نقشه جدید بازی Overwatch رونمایی و تاریخ عرضه آن را اعلام کرد.

با نقشه جدید بازی Overwatch آشنا شوید

استودیوی نامدار بلیزارد انترتینمنت به تازگی در طی نمایشگاه «بلیزکان ۲۰۱۷»، به معرفی نقشه جدید بازی Overwatch به نام BlizzardWorld پرداخت. این نقشه همان طور که از نامش پیداست، مشابه پارک موزه شناسی است که در اقصی نقاط آن شاهد آثار بلیزارد هستیم. گفته شده این نقشه به‌زودی به صورت رایگان برای تمامی پلتفرم ها نظیر پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوزی منتشر می شود.

خوشبختانه بلیزارد انترتینمنت تریلری در زمینه معرفی نقشه جدید بازی Overwatch منتشر کرده است که در آن شاهد وجود مناطقی مشابه به منطقه Stormwind بازی World of Warcraft، منطقه Naxxrama و Flight to Duskwood و بازی Hearthstone هستیم.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای تریلر معرفی نقشه جدید بازی Overwatch دعوت می نماید.

جهت دانلود ویدیو معرفی نقشه جدید بازی Overwatch با کیفیت ۷۲۰p، بر روی این لینک کلیک کنید.

با وجود اینکه متاسفانه هنوز هیچ اطلاعی از تاریخ عرضه دقیق این نقشه جدید نداریم، اما کارگردان و خالق بازی، آقای جف کاپلان (Jeff Kaplan)، قول داده که نقشه جدید BlizzardWorld در اوایل سال میلادی آینده (۲۰۱۸) در اختیار تمامی بازیکنان و گیمرها قرار می گیرد. همچنین، به لطف ویژگی Public Test Realm علاقه مندان و پی سی بازها می توانند زودتر از روز موعد به نسخه آزمایشی و بتا این نقشه جدید دسترسی داشته باشند تا در جهت بهبود بازی، مشکلات و ایرادات آن را به سازندگان اطلاع دهند.

بدون تردید، بازی Overwatch یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های سال میلادی گذشته به شمار می رود که تا به امروز میلیون ها بازیکن را به سمت خود جلب کرده و روزانه میزبان گیمرهای زیادی از سرتاسر دنیا است. این عنوان ویدیویی در تاریخ ۲۴ می سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ توسط استودیوی «بلیزارد انترتینمنت» (Blizzard Entertainment) بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد.

چنانچه از گیم پلی جذاب و مهیج بازی اور واچ چشم پوشی کنیم، می توان یکی از دلایل اصلی‌ موفقیت و فروش فوق العاده بالا بازی را پشتیبانی طولانی مدت و کاملا رایگان توسعه دهندگان از آن دانست. هت اثبات این موضوع باید اشاره‌ای به عنوان ویدیویی وارکرفت کنیم. با وجود اینکه بیش از سیزده سال از انتشار بازی می گذرد، لیکن بازی سازان کماکان با عرضه به‌روز رسانی های متعدد و محتویات جدید به پشتیبانی ویژه خود از این عنوان ادامه می دهند.

ارسال نظر