جدیدترین تصاویر گوشی وان ایکس 9 اچ‌تی‌سی فاش شد

گوشی هوشمند وان ایکس 9 اچ‌تی‌سی (HTC One X9) ماه گذشته تاییده‌ی سازمان TENAA را اخذ کرد.

جدیدترین تصاویر گوشی وان ایکس 9 اچ‌تی‌سی فاش شد

همانطور که می‌دانید سازمان TENAA عموما تصاویر مربوط به محصولات به تایید رسیده‌ی خود را چندان واضح ارائه نکرده و تنها طرح مفهومی مربوط به آن‌ها را از چهار زاویه‌ی مختلف منتشر می‌کند. گوشی هوشمند وان ایکس 9 اچ‌تی‌سی هم از این موضوع مستثناء نبوده و ماه گذشته تنها چهار تصویر مفهومی از این محصول را مشاهده کردیم. اما امروز تازه‌ترین تصاویر مربوط به گوشی هوشمند فاش شده‌اند، در این تصاویر ساختار گوشی وان ایکس 9 اچ‌تی‌سی به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش کلیک،، ظاهرا گوشی هوشمند وان ایکس 9 یک محصول میان رده خواهد بود. این گوشی از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد و انتظار داریم که در اوایل سال 2016 میلادی شاهد رونمایی رسمی و عرضه‌ی گسترده‌ی آن از سوی شرکتا تایوانی اچ‌تی‌سی باشیم. پردازنده‌ی مرکزی به کار گرفته شده در این گوشی احتمالا هشت هسته‌ای و با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز خواهد بود، شایان ذکر است که متاسفانه به نام دقیق تراشه‌ی به کار گرفته شده در این گوشی اشاره‌ای نشده است.

1

گوشی هوشمند وان ایکس 9 اچ‌تی‌سی از رم 2 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود و حافظه‌ی داخلی آن ظرفیت 16 گیگابایتی را ارائه خواهد کرد. البته این محصول قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی نیز دارد که به موجب آن کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) نسبت به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه تا سقف 1 ترابایت اقدام کنند. دوربین اصلی و سلفی این گوشی هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن هم اندروید 5.0.2 آب نبات چوبی خواهد بود.

2

3

4

پیش بینی شده که پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی که به سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون 820 کوالکام هم مجهز می‌شود، مدتی پس از رونمایی رسمی از گوشی وان ایکس 9 معرفی شده و روانه‌ی بازار گردد.

منبع: phonearena

ارسال نظر