تصاویر جدیدی از موتو جی۵ پلاس منتشر شد

پیش از این تصاویری را از گوشی موتورولا موتو جی ۵ پلاس با نام اختصاصی XT1685 منتشر کرده بودیم. اما امروز تصاویر دیگری به دست مان رسیده است که این گوشی را از نماهایی دیگر نشان می دهد.

تصاویر جدیدی از موتو جی۵ پلاس منتشر شد

به گزارش کلیک ، انتظار می رود که موتو جی ۵ پلاس مجهز به صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، پردازنده اسنپ راگون ۶۲۵ با سی پی یو هشت هسته ای ۲٫۰ گیگاهرتز و کارت گرافیک آدرنو ۵۰۶ باشد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین جلو برای برقراری تماس های تصویری و عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. چیزی که در پنل جلویی شبیه به دکمه خانه است، در واقع به عنوان اسکنر اثر انگشت عمل می کند. یک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی هم به این گوشی قدرت می دهد و سیستم عامل پییش فرض آن اندروید ۷٫۰ نوقا خواهد بود.

موتور G5 پلاس دارای گواهینامه IP67 می باشد. این به این معنی است که این گوشی می تواند تا عمق ۶ متر و به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب فرو رفته و آسیبی به آن وارد نشود. انتظار می رود که این گوشی در دو رنگ طلایی و نقره با قیمت ۳۸۷ دلار آمریکایی در دسترس کاربران باشد.

پیش بینی می شود که موتورولا از موتو جی ۵ پلاس در MWC 2016 در شهر بارسلونا در تاریخ ۲۶ فوریه رونمایی کند. در انتها می توانید تصاویر تازه منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

ارسال نظر