جدیدترین تصاویر Galaxy s7 Edge سامسونگ با رنگ خاکستری منتشر شد

دقایقی پیش منبع SamMobile جدیدترین تصاویر رندر شده گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج سامسونگ را با رنگ خاکستری منتشر کرد. این تصاویر را در طول مقاله مشاهده می‌کنید.

جدیدترین تصاویر Galaxy s7 Edge سامسونگ با رنگ خاکستری منتشر شد

هم اکنون شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران جدید سامسونگ منتشر شده، اما رسما می‌دانیم که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ در روز بیست و یکم ماه فوریه معرفی می‌شوند. ساعاتی پیش سازمان FCC به طور رسمی تایید کرد که گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج سامسونگ به باتری با توان و ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که با توجه به ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعتی نسخه پیشین این محصول، موضوعی جالب توجه بود.

اما دقایقی پیش سایت SamMobile جدیدترین تصاویر رندر شده نسخه خاکستری رنگ گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج سامسونگ را منتشر کرد. انتظار داریم که این گوشی در سه رنگ خاکستری، مشکلی و طلایی عرضه شود، اما با این وجود به منظور کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با تنوع رنگی آن باید تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی صبر کنیم.

1

2

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ از صفحه نمایشی 5.1 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره‌مند می‌شود و نمایشگر گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج صفحه نمایشی 5.5 اینچی خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود که باتری گلکسی اس 7 سامسونگ ظرفیت و توان 3000 میلی آمپر ساعتی را ارائه کند. در هر صورت برای کسب اطلاعات رسمی مرتبط با این دو محصول باید 10 روز دیگر صبر داشته باشیم.

منبع: sammobile

ارسال نظر