تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را از دست ندهید!

رسانه کلیک - به نظر می رسد «راک استار گیمز» به سیم آخر زده است؛ این شرکت سرشناس و پرآوازه پس از انتشار سومین تریلر، این بار تصاویر بازی Red Dead Redemption 2 را به نمایش گذاشت.

تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را از دست ندهید!

چند ماهی بود که شرکت راک استار گیمز حرفی در قبال جدیدترین اثر ویدیویی خود یعنی بازی Red Dead Redemption 2 به میان نمی زد و پس از آنکه انتشار این عنوان به علت بهینه سازی بیشتر به پاییز سال جاری میلادی موکول شد، سازندگان اطلاعات و جزئیات چندانی از آن منتشر نکردند.

با نزدیک شدن به برگزاری مراسم بزرگ E3 سال جاری میلادی، با اینکه راک استار گیمز فعالیت چندانی در این رویداد ویژه نداشته و همچنین برنامه ای هم برای حضور در این نمایشگاه امسال ندارد، اما به تازگی تریلر، اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 به اشتراک گذاشته است که نوید شاهکار دیگری از سوی این استودیو را می دهد.

پس از انتشار جزئیات بیشتر در رابطه با روند بازی و داستان آن و به اشتراک گذاری سومین تریلر خیره کننده، حال این بار نوبت به انتشار تصاویر بازی Red Dead Redemption 2 رسید که با نمایش محیط، شخصیت ها، اسب سواری و مبارزات کاراکترها، بی شک شما و کلیه بازیکنان و گیمرها را به خود شگفت زده می کند.

در نظر داشته باشید که تصاویر منتشر شده برگرفته از گیم پلی بازی نیست و بدین خاطر با مشاهده آن ها نمی توان درمورد کیفیت و گرافیک فنی و بصری اظهار نظر کرد. البته با توجه به سابقه درخشان راک استار گیمز، بدون هیچ شک و تردیدی با یک عنوان ویدیویی بی نظیر و هیجان انگیزی رو به رو هستیم که به مانند بازی Grand Theft Auto V، میلیون ها بازیکن را برای مدت طولانی به خود سرگرم خواهد کرد.

داستان بازی محبوب Red Dead Redemption 2 در سال میلادی 1899 و یا به عبارتی تقریبا 12 سال پیش از وقایع و حوادث نسخه اول این مجموعه جریان دارد. در این عنوان ویدیویی شما کنترل شخصیتی به نام آرتور مورگان (Arthur Morgan) را برعهده می گیرید که یکی از اعضای مهم گروه Van der Linde به شمار می رود. در این زمان، سیاست مداران و قانون گذاران ایالات متحده آمریکا با تدوین قوانین جدید، سعی در نابودی باقی مانده گروه های خلافکاران و کلاهبرداران هستند تا به دوران غرب وحشی آمریکا خاتمه دهند و عصر جدیدی را برای مردمان خود رقم زنند.

در این میان، آرتور مورگان به همراه گروه خود از قوانین جدید پیروی نمی کنند و همچنان دست به خلاف و دزدی می زنند و با غارت ثروت و کشتن سایر افراد، به زندگی وحشی گرایانه خود ادامه می دهند. حال دزدی از بانک شهر بلک‌ واتر (Blackwater) مطابق برنامه های این گروه خلافکاران پییش نمی رود و با توجه به شرایط جدید و سیاست های سختگیرانه دولت مردان، آرتور مورگان و گروه Van der Linde باید به سرعت فرار کنند.

سیاست مداران که به طور جدی در پی نابودی چنین افراد خلافکاری هستند، بهترین و ماهرترین جایزه بگیران و ماموران فدرال را برای یافتن گروه Van der Linde مامور کردند. حال این آرتور مورگان و هم تیمی های خود است که باید کماکان با دزدی و غارت به زندگی خود ادامه دهند و از چشم ماموران به دور باشند. هرچند، راک استار گیمز مدعی است که داستان بازی به این صورت هم ساده نیست و آرتور مورگان در شرایط بسیار سختی قرار می گیرد و باید بین باورهای خود و وفاداری به گروه و دوستان یکی را انتخاب کند.

در ادامه می توانید تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برخی از تصاویر زیر از روی سومین تریلر بازی گرفته شده است.

[lightgallery images="166840,166834,166835,166826,166825,166828,166796,166793,166792,166783,166786,166787,166788,166789,166790,166782,166781,166780,166779,166777,166776,166775,166774"]

همچنین، چند روز پیش شرکت راک استار گیمز به وعده خود عمل کرد و سومین تریلر سینماتیک عنوان ویدیویی رد دد ردمپشن 2 را با طرفداران و هواداران به اشتراک گذاشت. این تریلر در کنار نمایش صحنه های فوق العاده زیبای بازی، حضور شخصیت محبوب جان مارستون، شخصیت اصلی نسخه اول بازی رد دد ردمپشن ، در نسخه دوم مجموعه Red Dead را تایید کرد. برای مشاهده و دریافت این ویدیو خیره کننده، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی مورد انتظار و پرطرفدار Red Dead Redemption 2 در روز 4 آبان ماه سال 97 (26 اکتبر سال جاری میلادی) توسط شرکت تیک تو اینتراکتیو بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می شود.

متاسفانه نسخه پی سی این بازی هنوز توسط سازندگان و شرکت ناشر تایید نشده است و عرضه آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. هرچند، سوابق قبلی شرکت راک استار گیمز نشان می دهد که نسخه رایانه شخصی بازی رد د ردمپشن 2 پس از گذشت مدتی از انتشار نسخه کنسولی به دست علاقه مندان و پی سی بازها خواهد رسید. با این حال، هنوز نمی توان با قاطعیت در خصوص انتشار این عنوان ویدیویی بر روی پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نظر داد.

در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با تصاویر بازی Red Dead Redemption 2 را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر