تصویر جدید رندر شده‎‌ی لومیا 850 مایکروسافت فاش شد

اوایل ماه جاری شایعاتی در رابطه با برنامه‌ریزی کمپانی مایکروسافت به منظور رونمایی از ویندوزفون جدید لومیا 850 منتشر شد.

تصویر جدید رندر شده‎‌ی لومیا 850 مایکروسافت فاش شد

قبلا تعدادی از تصاویر رندر شده‌ی این ویندوزفون هم منتشر گشته بود که در آن‌ها بهره‌مندی این محصول از بدنه‌ای فلزی به شکل محسوسی قابل تشخیص بود. همچنین درتصاویر منتشر شده، که لنز دوربین اصلی لومیا 850 ظاهرا در بخش میانی و بالای پنل پشتی آن واقع شده و از این نظر بسیار شبیه به نکسوس 5 ایکس گوگل است.

به گزارش کلیک،امروز هم شاهد رونمایی از جدیدترین تصویر رندر شده‌ی لومیا 850 مایکروسافت بودیم، اما اینبار این تصویر از سوی منبع @Evleaks منتشر شده است. در تصویر جدید منتشر شده علاوه بر نمایش پنل پشتی لومیا 850، نمایش پنل جلویی آن نیز به وضوح قابل مشاهده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تصویر مربوط به پنل پشتی دستگاه دقیقا مشابه با تصاویر پیشینی است که از سوی منبع Onleaks ارائه شده بود.

1

با توجه به تصویر رندر شده‌ی فوق، لومیا 850 مایکروسافت از هیچگونه دکمه‌ی فیزیکی بهره‌مند نمی‌شود و ظاهرا سنسور دوربین سلفی آن از نور فلش LED جداگانه و مستقلی بهره می‌برد. ضمنا لبه‌ی این گوشی با نواری طلایی رنگ تزئین شده که با دقت در تصویر فوق می‌توانید این نوار را مشاهده کنید.

لومیا 850 مایکروسافت ظاهرا با کد اختصاصی Honjo شناخته می‌شود. گفته شده که این محصول احتمالا از صفحه نمایشی 5.7 اینچی و با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره‌مند خواهد شد. بنابراین تراکم پیکسلی نمایشگر آن حدودا 386 پیکسل در هر اینچ خواهد بود. سیستم روی یک چیپی (SoC) که مایکروسافت برای این ویندوزفون جدید خود در نظر گرفته، احتمالا تراشه‌ی اسنپدراگون 617 کوالکام است که از پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 بهره می‌برد. همچنین گفته شده که مایکروسافت قصد دارد لومیا 850 خود را به شکل فوق‌العاده دقیق و ظریفی طراحی نماید، از این رو ضخامت بدنه‌ی آن تنها برابر با 6.92 میلیمتر خواهد بود.

هنوز مشخص نشده که آیا مایکروسافت به واقع قصد رونمایی از این ویندوزفون را دارد یا خیر! برخی منابع خبری قابل اطمینان اشاره داشته‌اند که ظاهرا مایکروسافت پروژه‌ی مربوط به ویندوزفون Honjo را کنسل کرده و دیگر محصولی با نام لومیا 850 از سوی این کمپانی معرفی و عرضه نخواهد شد. با این وجود هنوز خود کمپانی مایکروسافت در قبال این موضوع و اخبار منتشر شده هیچ عکس‌العملی نشان نداره، از اینور انتظار داریم که در آینده‌ی نزدیک شاهد شفاف‌سازی این مسئله باشیم.

منبع: phonearena

ارسال نظر