شایعات جدید در مورد آیفون ۸

با توجه به این که تا عرضه آیفون ۸ توسط اپل زمان زیادی باقی مانده است، شرکت نمونه های اولیه متعددی را مورد آزمایش قرار می دهد.

شایعات جدید در مورد آیفون ۸

به گزارش کلیک ، یکی از این نمونه های اولیه با یک سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی ویژگی های بسیار جالبی دارد. اگر این چنین شود و اپل این طرح را به عنوان طرح نهایی استفاده کند، اپل جا پای سامسونگ خواهد گذاشت و آیفون ۸ را با سنسور اثر انگشت در عقب عرضه خواهد کرد. امروز ما جزئیات بیشتری را در مورد این پیش مدل به دست آوردیم که به برخی از جزئیات آن می پردازیم.

تصاویر منتشر شده ادعا دارند که این مدل از آیفون ۸ دارای دو دوربین عمودی و سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی دستگاه است. با وجود این که حداقل پنج ماه تا زمان عرضه آیفون ۸ مانده است، اما شایعات پیرامون این گوشی بسیار زباد می باشد. این گوشی هوشمند همانند آیپاد پیش از خود، محکوم به پیروزی برای ماندن اپل در گوی رقابت اسمارت فون ها در بازار است.

البته با شایعاتی که پیش از این در مورد آیفون ۸ شده است انتظار می رود که دوباره اپل را بازی باز گرداند. مهم ترین شایعه در مورد صفحه نمایش این گوشی و ارتقاء بسیار مهم OLED آن می باشد. هم چنین شایع می باشد که این گوشی مجهز به یک سنسور اثر انگشت مجازی خواهد بود، چیزی که پیش از این در مورد دو گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس شنیده بودیم.

ارسال نظر