ویندوزفون مجهز به اسنپدراگون 820، هنوز در ابهام

به تازگی مشخصات یک ویندوزفون جدید با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام از سوی سایت GFXBench فاش شد.به گزارش کلیک، ماه گذشته بود که شاهد رونمایی اطلاعات یک ویندوزفون جدید با کد اختصاصی HP Falcon بودیم. در اطلاعات مرتبط با این ویندوزفون اشاره مستقیمی به بهره‌مندی آن از چیپ اسنپدراگون 820 کوالکام شده بود. بر اساس این اطلاعات تصور می‌شد که این محصول یک ویندوزفون جدید و تولید شده توسط کمپانی اچ‌پی باشد. در این بین بسیاری از افراد عقیده داشتند که اچ‌پی این ویندوزفون جدید را به نمایشگاه CES 2016 می‌آورد. اما اگر در خبرهای مربوط به این نمایشگاه را دنیال کرده باشید، حتما می‌دانید که اچ‌پی در CES 2016 از هیچ ویندوزفون جدیدی رونمایی نکرد.

ویندوزفون مجهز به اسنپدراگون 820، هنوز در ابهام

به گزارش کلیک، ماه گذشته بود که شاهد رونمایی اطلاعات یک ویندوزفون جدید با کد اختصاصی HP Falcon بودیم. در اطلاعات مرتبط با این ویندوزفون اشاره مستقیمی به بهره‌مندی آن از چیپ اسنپدراگون 820 کوالکام شده بود. بر اساس این اطلاعات تصور می‌شد که این محصول یک ویندوزفون جدید و تولید شده توسط کمپانی اچ‌پی باشد. در این بین بسیاری از افراد عقیده داشتند که اچ‌پی این ویندوزفون جدید را به نمایشگاه CES 2016 می‌آورد. اما اگر در خبرهای مربوط به این نمایشگاه را دنیال کرده باشید، حتما می‌دانید که اچ‌پی در CES 2016 از هیچ ویندوزفون جدیدی رونمایی نکرد.

اما امروز شاهد انتشار اطلاعات جامع‌تری در رابطه با یک ویندوزفون جدید مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 هستیم. این ویندوزفون که شاید ارتباطی با ویندوزفون HP Falcon نداشته باشد، از صفحه نمایشی 6 اینچی و با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل (QHD) بهره می‌برد و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 20 و 12 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این گوشی هوشمند هم ویندوز 10 مایکروسافت خواهد بود.

1 همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، ظاهرا این ویندوزفون از رمی 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی (43 گیگابایت آن قابل استفاده خواهد بود) بهره‌مند می‌شود. هنوز به طور قطعی مشخص نشده که این ویندوزفون محصول چه شرکتی خواهد بود. در این میان برخی از افراد عقیده دارند که این محصول در واقع پرچمدار سری ویندوزفون‌های سال 2016 کمپانی مایکروسافت خواهد بود و احتمالا در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این ویندوزفون پرچمدار بعدی مایکروسافت خواهد بود؟

منبع: phonearea

ارسال نظر