عرضه ورژن جدید Galaxy J1 توسط شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ خود را برای عرضۀ تلفن هوشمند اندرویدی جدید خود با نام (Galaxy J1 2016) آماده میکند.

عرضه ورژن جدید Galaxy J1 توسط شرکت سامسونگ

به گزارش کلیک، آنچه واضح و مبرهن است این است که پس از عرضه Galaxy J1 از سال 2015،گوشی Galaxy J1 2016 حداقل در سه ورژن به رنگ های مشکی،سفید و طلایی به بازار عرضه شده است.

New-Samsung-Galaxy-J1-2016-images-show-up
شایعاتی که در خصوص Galaxy J1 جدید وجود دارد این است که انتظار می رود این گوشی هوشمند اندرویدی دارای صفحه 4.5 اینچ با نمایش 800 در 480 پیکسل باشد. اندازۀ صفحۀ این مدل گوشی از نوع قدیمی آن یعنی J1 کمی بزرگتر است اما در مقایسه با استانداردهای امروزی واقعاً کوچک است. از اندازۀ گوشی که بگذریم، رزلوشن پیکسل صفحه J1 جدید آن را به یک گوشی هوشمند میان رده تبدیل کرده است. گفته می شود که این گوشی از پردازشگر Exynos 3457 چهار هسته ایی تغذیه می کند که احتمالا پاسخ شرکت سامسونگ به Qualcomm's Snapdragon 410 تلقی می شود. Galaxy J1 2016 دارای 1 گیگابابت رم و برخوردار از اندروید 5.1 لالی پاپ است.

از آنجا که خبرعرضۀ Samsung Galaxy J1 در ژانویه سال گذشته اعلام شد، در نتیجه تصمیم بر این شد که مدل جدید اندکی بعد از ماه ژانویه رسماً عرضه گردد. Galaxy J1 اصلی به عنوان یک گوشی هوشمند که هزینه های آن از قبل توسط Verizon پرداخت شده بود وارد بازار شد.

منبع:phonearena.com

ارسال نظر