لکسوس LC 500 درنده و اسپرت با ظاهری جدید، موتوری 8 سیلندر و گیربکس 10 سرعته

مدل جدید لکسوس در حال جنگ با پدر و مادر بزرگ خود است، یعنی مدل های لکسوس LFA و مدل جدید تر لکسوس RC 350 که یک مدل اسپرت و کوپه ی کوچک است. در نمایشگاه بین المللی شهر دیترویت، لکسوس برای نمایش مدل جدید ماشینش در دیترویت از یکی از ایده های گذشته خود کمک می گیرد.

لکسوس LC 500 درنده و اسپرت با ظاهری جدید، موتوری 8 سیلندر و گیربکس 10 سرعته

کلیک - با توجه به مدل های قبلی و ماشین های موفق این کمپانی مانند:SC 430 و LC 500 کوپه، این مدل جدید لکسوس ممکن است که از نظر ظاهر و نمای آن به ست اسکیت برد شبیه باشد. مثل مدل SC 350، LC 500 کوپه هم از استایل و ظرفیت یک خودروی چهار نفره برخوردار است.

فضای پشتی ماشین برای مسافران، کمترین فضای مورد نیاز برای دو نفر سرنشین در نظر گفته شده و همینطور برای صندلی بچه نیز فضایی اختصاص داده نشده است. بدنه کمانی شکل به همراه چرخ های بزرگ ماشین، استایل و ظاهری ورزشکارانه به LC 500 بخشیده در حالی که جلو پنجره ی بزرگ و مشبک آن به این زیبایی استایل اسپرت افزوده است. یک نکته قابل توجه این که چون اسم این برند و پشتوانه آن سری SC است، باید این خودرو از مدل های قبلی تویوتا به اسم تویوتا سوپرا الهام گرفته باشد.

esgsi79ymnck1oif599m بدون اضافه کردن حرف F به اسم این مدل، لکسوس LC 500 مانند مدل های RC F , و GS F از یک موتور 5 لیتری V8 برخوردار است و توانی برابر با 467 اسب بخار و گشتاوری معادل 54 کیلوگرم متر به شما تحویل می دهد فرض کنید که تمام این قدرت و توان با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب انتقال پیدا می کند. تصورشم غیر قابل باوره چه برسه به اینکه سوار ماشین بشوید و از قدرت و غرش موتور ماشین شاهد لذتی بی پایان باشید. 10 عدد دنده مشخصا تعداد زیادی برای یک گیربکس یا جعبه دنده است ولی کمپانی بیان کرد که ماشین مجهز به کلاچ دو مرحله است و تمام قدرت و توان را براحتی به چرخ ها بدون کم و کاست منتقل می کند و تجربه رانندگی با آن بی نظیر خواهد بود همچنین وزن این ماشین از یک ماشین معادل خود با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک کمتر است.

c021petx2vyvcewe6dxm

همچنین در مورد استحکام بدنه و ماشین، این مدل نسبت به مدل های قبلی خود مستحکم تر و ایمن تر است. درهای ماشین از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده است که هم از نظر سختی به بدنه آن کمک می کند و هم از نظر هندلینگ و رانندگی باعث کنترل بهتر، ساده تر و بیشتر ماشین می شود.

طراحی داخلی ماشین کاملا شیک و لاکچری صورت گرفته، برای صندلی ها و بعضی قسمت های داخلی از چرم استفاده شده و باعث شده نگاهی که به LC 500 کوپه می شود، نگاهی متفاوت و پر ارزش باشد و بیشتر جوانان را جذب و طرفداران زیادی پیدا کند. چرخ های نازک ماشین امکان کنترل راحت ماشین را در سرعت های بالا به راننده می دهد همچنین امکان عوض کردن دنده از پشت فرمان با وجود دو پدال پشت فرمان وجود دارد.

sggl1upeqtzora7wvyfh در کنسول وسط، یک ریموت کنترل لمسی الکترونیکی قرار گرفته که به شما امکان کنترل قسمت های مختلف ماشین را براحتی لمس یک قسمت از این ریموت کنترل می دهد و امکان برقراری تماس نیز برای این قسمت در نظر گرفته شده که این آپشن همانند آپشن مشاهده شده در خودروهای بی ام و و آئودی است. این ریموت کنترل جدید می تواند به عنوان یک نوآوری جدید و تازه در سری خودرهای لکسوس شناخت که از این به بعد بعضی از مدل های جدید تولیدی خود را به این ریموت کنترل لمسی تجهیز کند.

bx0buxaue0iv1qwavnul به درستی LC 500 کوپه از یک طراحی و نمای جالب، جذاب و زیبا برخوردار است و این ماشین مانند یک دنیایی است که مالک آن وظیفه ی یافتن همه ی ویژگی های خیره کننده و بی نظیر آن را دارد. این کار باعث می شود که خریدار و مالک لکسوس با ماشین ارتباط بیشتر و بهتری برقرار کند و به برند دیگری جز لکسوس برای ماشین فکر نکند. اگر عملکرد و قدرت موتوری این ماشین هم در حد انتظار و نیاز های تمام مشتری ها باشد، شهرتی دوچندان و بلکه بیشتر به برند و تولیدات این کمپانی توانمند خواهد داد.

ارسال نظر