مرسدس AMG از فناوری جدید استفاده نمی کند

بخش تولید کننده خودروهای AMG مرسدس بنز که دارای عملکرد بسیار بالایی است، این روزها در اوج قرار دارد و خود نمایی می‌کند.

مرسدس AMG از فناوری جدید استفاده نمی کند

به گزارش کلیک، این شرکت یک سری از مدل‌های جدید را در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۶ نیویورک رونمایی کرد. در بین مدل‌های عرضه شده از خودروی کروکی C63 گرفته تا مدل‌های مناسب‌تر مانند سِدان E43 و شاسی بلند GLC43 که ویژگی‌های سدان نیز در آن دیده می‌شود، وجود دارند.

AMG در طول سال‌های خودروهای بسیار قوی با عملکرد عالی به بازار عرضه کرد و مدل‌های عضلانی (مدل‌های با عملکرد بسیار بالا) سِدان (خودروهای متداول)، کوپه و شاسی بلند مرسدس بنز را به بازار عرضه کرده است.

موتورهای سوپرشارژ V6،V8 و V12 در این مدل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، AMG چند سال پیش خودروی سوپر اسپرت SLS خود را با موتور تمام برقی روانه بازار کرد.

اما فناوری جدیدی در مورد موتور وجود دارد که AMG در خودروهای با موتور دیزل از آن استفاده نخواهد کرد. توبیاس مورس، مدیر عامل بخش AMG در مصاحبه‌ای با Business Insider در نیویورک گفت "مردم همیشه از ما می‌پرسند که آیا در حال کار کردن بر روی یک موتور دیزل با عملکرد بالا هستیم و جواب ما نه است.

در مقابل مورس معتقد است در صورتی که شرکت از موتورهای هیبریدی بنزینی - برقی یا موتورهای که فقط برقی هستند، استفاده کند موفقیت بیشتری به دست می‌اورد.

مورس در ادامه گفته‌های خود افزود که وی به استفاده از سیستم‌‌های برق رسانی موتورهای ینزینی و ادغام این موتورها اعتقاد دارد زیرا این کار باعث افزایش درخواست از سوی مردم می‌شود و همچنین باعث عرضه این خودرو در بازارهای بیشتر در سراسر جهان می‌شود.

خودروهای متداول با موتور دیزل درصد بسیار کمی از بازارهای آمریکا را به خود اختصاص داده‌اند و در واقع مردم در این کشور تقریبا هیچ چیزی از خودروهای دیزل نمی‌دانند

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

AMG مرسدس بنز مدل E43

اُلا کایلانیِس، رئیس فروش و بازاریابی شرکت مرسدس در مصاحبه‌ای با Business Insider گفت در کشورهای دیگر قضیه متفاوت است؛ در برخی از کشورهای اروپایی ۷۰ تا ۸۰ درصد خودروهای فروخته شده مرسدس دارای موتور دیزلی هستند.

خودروهای مسابقه‌ای آئودی با موتور هیبریدی دیزلی TDI، نیز به طور همزمان در بازار خودنمایی می‌کنند و در مسابقات طاقت فرسای خودروهای سوپر اسپرت Le Mans که ۲۴ ساعت طول می‌کشد، در دهه اخیر شکست ناپذیر بوده است.

به نظر می‌رسد که برنامه‌های مورس برای AMG به مانند افسونی معجزه کند.

۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

AMG مرسدس بنز مدل GLC43

کایلانیِس در ادامه گفته‌های خود افزود که توسعه مستمر محصولات AMG باعث افزایش بسیار زیاد فروش آن‌ها در طی سال‌های اخیر شروع شده است. وی همچنین اذعان کرد که سال گذشته ۷۰،۰۰۰ دستگاه خودروی AMG فروخته شد.

AMG تنها در چهار پنج سال گذشته ۱۵،۰۰۰ دستگاه خودرو در سراسر جهان فروخته است

با اضافه کردن خط تولید جدید مدل‌های کارآمدتر و مناسب‌تر برای تکمیل خودروهای سوپر اسپرت AMG GT و همچنین خودروی شاسی بلند G65 با قدرت ۶۲۱ اسب بخار، فروش AMG به زودی افزایش خواهد یافت.

منبع: businessinsider

ارسال نظر