عرضه نسل جدید فراری T در کالیفرنیا

مدل T Handling Package فراری در موتور شو ژنو رونمایی شد.

عرضه نسل جدید فراری T در کالیفرنیا

به گزارش کلیک، با معرفی اتومبیل های نسل T به همراه موتور توربوشارژ، فراری وجهه خود را در کالیفرنیا به بهترین شکل به رخ رقیبان و عموم کشید. فراری همیشه در مارانلو (مکانی در استان مودنا در ایتالیا) محلی برای بهبود و پیشرفت ماشین های خود و به وجود آوردن سیستم های جدید و خیره کننده دارد.هم اکنون محققان این بخش در حال بررسی و حل یکی از مشکلات فراری هستند و قصد دارند این مشکل را به همراه ارائه یک آپشن جدید و خدمتی نو برای همیشه حل کنند.

ferrari-california-t-hs-220116-dm-02 پکیج ویژه و جدید کنترل و هندل فراری از یک سری بروزرسانی و سیستم های منحصربفرد برای قسمت شاسی و سیستم تامین توان برخوردار است. سیستم تعلیق و فنرها نیز دستخوش تغییراتی بودند؛ فنرهای جلویی 16 درصد و فنرهای عقبی 19 درصد سفت تر شده اند و مگنتورهیلاجیکال (قسمتی از سیستم تعلیق) واکنش سریع تری نسبت به قبل برای عوض شدن شرایط جاده و رانندگی از خود نشان می دهد و باعث ثبوت و کنترل بیشتر ماشین شده است. همچنین فراری سیستم انتقال توان و دنده ها را بروزرسانی کرده و عوض شدن دنده ها در حالت اسپرت سریع تر و راحت تر صورت می گیرد.

در سیستم اگزوز ماشین هم شاهد نوآوری مهندسی ویژه برای افزایش صدا و لذت بردن از صدای موتور هستیم؛ هنگامی که با گاز دادن دور موتور نیز افزایش می یابد و صدای غرش موتور، راننده را به اوج لذت رانندگی می رساند. این در حالی است که صدای موتور برای سایرین و عموم اصلا مزاحم نیست و تیم کارشناسی به شیوه ای خاص سیستم اگزوز صدای موتور را تنظیم کرده که صدای موتور هم باعث لذت رانندگی شود و در عین حال با صدای زیاد مزاحم عموم نشود.

ferrari-california-t-hs-220116-dm-03

برای زیبایی بیشتر ظاهر و نمای خودرو، یک جلو پنجره مشبک و مشکی رنگ و همچنین یک دیفیوزر به عقب ماشین اضافه شده است. این زیبایی و هنر استفاده از عناصر مخصوص برای ماشین به شیوه ای ترکیب شده که شما بی دلیل مایل به پرداخت پول بیشتری از ارزش ماشین برای خرید آن هستید.

این مدل از فراری هنوز برای فروش قرار داده نشده و تنها برای نمایشگاه موتور شو در ژنو ساخته شده است و از قیمت آن هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع : Cnet

ارسال نظر