Tomb Raider جدید در راه است!

مجموعه تام رایدر از سال ۲۰۱۳  میلادی، دست خوش تغییراتی شد که در طی آن، بسیاری از گیمرها و بازیکنان را به سمت خود کشید. سپس در سال میلادی گذشته با انتشار نسخه جدیدی از این مجموعه به نام Rise of the Tomb Raider برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی، موفقیت این سری به طور چشم گیری افزایش پیدا کرد به طوری که کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس را برای ساخت نسخه های بعدی تشویق و ترغیب کرد! حال این کمپانی ژاپنی به تازگی اعلام کرد که بزودی از نسخه بعدی بازی تام رایدر رونمایی خواهد شد. این در حالی است که هنوز آخرین نسخه این مجموعه یعنی Rise of the Tomb Raider برای کنسول نسل هشتم سونی یعنی پلی استیشن ۴ عرضه نشده و قرار است در اواخر امسال، به دست دارندگان پلی استیشن ۴ برسد! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Tomb Raider جدید در راه است!

سپس در سال میلادی گذشته با انتشار نسخه جدیدی از این مجموعه به نام Rise of the Tomb Raider برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی، موفقیت این سری به طور چشم گیری افزایش پیدا کرد به طوری که کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس را برای ساخت نسخه های بعدی تشویق و ترغیب کرد! حال این کمپانی ژاپنی به تازگی اعلام کرد که بزودی از نسخه بعدی بازی تام رایدر رونمایی خواهد شد. این در حالی است که هنوز آخرین نسخه این مجموعه یعنی Rise of the Tomb Raider برای کنسول نسل هشتم سونی یعنی پلی استیشن ۴ عرضه نشده و قرار است در اواخر امسال، به دست دارندگان پلی استیشن ۴ برسد! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمتر از یک ماه به برگزاری رویداد بزرگ و باشکوه E3 2016 زمان باقی مانده که گویا کمپانی اسکوئر انیکس قصد برگزاری کنفرانس بی نظیری را در سر دارد! هم اکنون عناوین محبوب و بزرگ زیادی توسط شرکت Square Enix در حال توسعه می باشند که بزودی در اختیار تمامی گیمرها قرار خواهند گرفت. از جمله این عناوین بزرگ می توان به Deus Ex: Mankind Divided (ادامه نسخه قبلی یعنی بازی Deus Ex: Human Revolution)، قسمت بعدی بازی هیتمن، نسخه جدید Star Ocean و... اشاره کرد. تمامی این عناوین در کنفرانس رسمی کمپانی اسکوئر انیکس و در رویداد E3 سال میلادی جاری به نمایش گذاشته خواهند شد.

علاوه بر این، استودیوی بازی ساز اسکوئر انیکس بر روی عنوان Final Fantasy 15 نیز تمرکز کرده است. همان طور که مطلع هستید، مجموعه Final Fantasy در نزد کمپانی ناشر (اسکوئر انیکس) از اهمیت بالایی برخوردار است و بر اساس آخرین گزارشات، این عنوان در ۳۰ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با جمعه ۹ مهر ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین سازندگان در گذشته بر روی بسته های الحاقی نسخه قبلی این مجموعه یعنی Final Fantasy 14 کار کرده اند که این بسته های الحاقی، بخش های جدیدی اعم از بخش آنلاین و چند نفره پس از Heavensward را به بازی اضافه کرده است.

http://static3.gamespot.com/uploads/original/1536/15366587/2809252-1424111575-10.jpg

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از نسخه جدید بازی تام رایدر در دست نیست و مشخص نیست که این عنوان، دنبال کننده یک داستان جانبی خواهد بود و یا داستان کاملا جدیدی را روایت خواهد کرد. (ممکن است داستان نسخه جدید از روی فیلم این عنوان برداشته شده باشد) البته ممکن است که این خبر، مربوط به بسته های الحاقی جدید بازی Rise of the Tomb Raider نیز باشد! تا به امروز، دو بسته الحاقی توسط کمپانی اسکوئر انیکس به نام های Baba Yaga و The Cold Darkness Awakened برای این عنوان منتشر شده است که بخش ها، مراحل و آیتم های جدیدی را به بازی اضافه می کند.

اولین بسته الحاقی این عنوان، با نام Baba Yaga در تاریخ ۲۹ ژانویه سال میلادی جاری برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه گردید. سپس بسته الحاقی دوم با نام The Cold Darkness Awakened در تاریخ ۱۹ مارس امسال برای پلتفرم های ذکر شده در دسترس قرار گرفت. هم اکنون با پرداخت ۹٫۹۹ دلار برای هر کدام از بسته های الحاقی، می توانید آن ها در پلتفرم های خود تجربه کنید. حالت استقامت نیز در طول این بسته های الحاقی به بازی اضافه گردیده است که گیمرها را برای حفظ جان (به صورت واقعی) به چالش می کشد.

در هر صورت، اگر نسخه جدیدی از بازی Tomb Raider وجود داشته باشد، ارزش صبر کردن را دارد چرا که کمپانی اسکوئر انیکس به خوبی برای سال آینده و بازی های جدیدش برنامه ریزی کرده است و این کمپانی، یک سال پرباری را پیش روی خود دارد. امیدوار هستیم که رویداد بزرگ E3 2016، شاهد معرفی و نمایش این عناوین از جمله تام رایدر جدید باشیم. همراه رسانه کلیک باشید...

شایان به ذکر است که عنوان بی نظیر Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر سال میلادی گذشته به صورت انحصاری محدود برای کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. سپس این بازی در تاریخ ۲۹ ژانویه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای کامپیوترهای شخصی منتشر گردید. نسخه پلی استیشن ۴ این عنوان نیز به صورت رسمی توسط Square Enix تایید شده اما متاسفانه تاریخ دقیق عرضه این بازی هنوز مشخص نشده است! بر اساس برخی از شایعات، این نسخه در آخرین روزهای سال میلادی ۲۰۱۶ (در تاریخ ۳۰ دسامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۰ دی ماه سال ۱۳۹۵) روانه بازار خواهد شد. در صورت انتشار هرگونه خبر، رسانه کلیک به اطلاع شما خواهد رساند. همان طور که اشاره کردیم، آخرین نسخه مجموعه تام رایدر (Rise of the Tomb Raider) به خوبی توانست انتظارات گیمرها و منتقدان را برآورده کند چرا که تمامی نقدهای منتقدان و کاربران، نقدهای بسیار خوبی ترقی می شوند. به عنوام مثال، وب سایت معتبر IGN نمره ۹٫۳ از ۱۰ را به این عنوان اختصاص داده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه بعدی بازی Tomb Raider چیست؟ آیا در کنفرانس رسمی شرکت اسکوئر انیکس شاهد رونمایی از نسخه بعدی مجموعه Tomb Raider خواهیم بود؟ به نظر شما، در صورت وجود نسخه بعدی تام رایدر، این بازی در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر