به روزرسانی جدید کلش رویال

کلش رویال یکی از بازی های شرکت سوپر سل است که در این بازی ما شخصیت های مشترکی با کلش او کلنز می بینیم، در به روزرسانی جدید کلش رویال ما شاهد اضافه شدن ۴ کارت به این بازی هستیم.

به روزرسانی جدید کلش رویال

به گزارش کلیک، در به روزرسانی جدید کلش رویال ما شاهد اضافه شدن ۴ کارت به این بازی هستیم و در ویدئویی که از این قابلیت ها منتشر شده ما شاهد نگاه اجمالی به این قابلیت ها هستیم. کارت های اضافه شده شامل تورنادو (Tornado)، کلون اسپل(Clone Spell) ،الکترو ویزارد(Electro Wizard)، الیت بربریان(Elite Barbarians) است که در ویدئو ارائه شده تمام این کارت ها نمایش داده می شوند.

برای بررسی اجمالی قابلیت کارت ها می توانیم از تورنادو شروع کنیم، در این کارت ما شاهد نزدیک شدن نیرو ها به تورنادو هستیم که این باعث افزایش سرعت آسیب به دشمن می شود و هر حمله ۱٫۵ ثانیه طول می کشد. در این ۱٫۵ ثانیه نیرو ها قدرت حمله کردن ندارند. و اما کلون اسپل، در این کارت ما شاهد ایجاد شدن دو بیبی دراگون هستیم که قدرت تخریب را افزایش می دهد.

الکترو ویزارد، با سرعت بسیار زیاد دست به تخریب نیروهای دشمن می زند ولی توانایی مقاومت پایینی دارد. در کارت الیت بربریان ما شاهد سرعت جابه‌جایی بالا در بازی هستیم.

ارسال نظر