قابلیت های شگفت انگیز جدید اسکایپ در آخرین به روز رسانی نسخه اندروید

اگر شما از کاربران اسکایپ هستید، احتمالا از قابلیت های جدید آن در نسخه اندروید شگفت زده خواهید شد. قابلیت زمان بندی تماس ها و انعطاف پذیری بیشتر با فایل های نرم افزار مایکروسافت آفیس از جمله این نوآوری های هوشمند جدید اسکایپ هستند که به تازگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

قابلیت های شگفت انگیز جدید اسکایپ در آخرین به روز رسانی نسخه اندروید

کلیک- افرادی که در تلفن همراه اندرویدی خود در حال استفاده از نرم افزار اسکایپ مایکروسافت هستند به احتمال زیاد از چند ویژگی جدید و مفید آن در زمینه سرویس گفتگوی تصویری و تماس صوتی استقبال خواهند کرد. قابلیت زمان بندی تماس ها و انعطاف پذیری بیشتر با فایل های نرم افزار مایکروسافت آفیس از جمله این نوآوری های هوشمند جدید هستند.

با این امکانات جدید کاربران اندروید خیلی راحت تر و ساده تر می توانند تماس های اسکایپ خود را به تقویم شان اضافه کنند. پیش از ارائه این نسخه، کاربران می توانستند از طریق نرم افزار Outlook تماس های اسکایپ را زمان بندی کنند اما هم اکنون می توانند این کار را به طور مستقیم در اسکایپ انجام دهند.

چگونگی انجام این کار به این ترتیب است که ابتدا کاربر فردی را که قصد دارد با او تماس بگیرد انتخاب کرده و سپس منوی موجود در سمت راست و بالای صفحه نمایش را لمس و از آنجا گزینه «زمان بندی یک تماس» را انتخاب می کند. بعد از آن کاربر یک رویداد را ایجاد و یک دعوت نامه Outlook ارسال می کند، برای انجام تمام این کارها نیازی به خروج از نرم افزار اسکایپ نسخه اندروید نیست. البته باید نرم افزار Outlook برای اندروید در دستگاه کاربر نصب شده باشد تا میانبر موجود در برنامه اسکایپ به درستی عمل کند.

skype_shot111

سهولت دسترسی به فایل ها
علاوه بر این با این به روزرسانی اگر کاربر سندی مربوط به برنامه ورد، اکسل یا پاور پوینت را در یک گفتگو خصوصی یا گفتگوی گروهی دریافت کند، کنترل آن اسناد ساده تر بوده و کافی است کاربر دستگاه اندرویدی فقط روی فایل دریافتی ضربه بزند.
زمانی که بر روی آیکون فایل دریافتی ضربه وارد شود، اگر کاربر برنامه آفیس را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشد، فایل به سرعت باز می شود و اگر کاربر برنامه آفیس را نداشته باشد، اسکایپ دستورالعمل چگونگی دریافت و نصب برنامه آفیس را به کاربر نشان می دهد.
این خصوصیات قسمتی از آخرین نسخه اسکایپ برای اندروید است. کاربران می توانند از فروشگاه گوگل پلی این به روزرسانی را دریافت کنند. اسکایپ همچنین از کاربران خواسته تا با ورود به آیکون منوی تنظیمات و انتخاب بازخورد در بخش پشتیبانی، بازخوردهای خود از این بروزرسانی را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. شرکت اسکایپ این خصوصیات را برای تلفن های هوشمند با سیستم عامل iOS و ویندوز 10 هنوز تایید نکرده و زمانی برای اضافه شدن آنها نیز مشخص نشده است.

خرید یوسی کامندر
هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد که فناوری ارزشمندی از مجموعه محصولات شرکت ایونت زیرو را در قالب زبان برنامه نویسی یوسی کامندر خریداری کرده است. ایونت زیرو یکی از ارائه دهندگان نرم افزار مدیریت آنلاین سرویس تجاری اسکایپ است. بنا به گفته این شرکت، این خرید اجازه گسترش و بهبود ابزارهای مدیریتی داخلی برای سرویس تجاری اسکایپ را می دهد. شرکت ایونت زیرو همچنان ارائه خدمات را به مشتریان و شرکایش ادامه می دهد.
بنا بر اظهارات زیگ سرافین، معاون مهندسی اسکایپ، برای تکمیل راهکارهای این شرکت و یکپارچه سازی قابلیت های نظارتی، گزارش گیری و تحلیلی آنها با ابزارهای مدیریت آنلاین سرویس تجاری اسکایپ، قصد توسعه این پلتفرم را داریم.

منبع: tehchradar

ارسال نظر