Battalion 1944 معرفی شد | جنگ جهانی دوم تکرار می شود

در سال های گذشته، بیشتر عناوین شوتر در سبک جنگ جهانی بودند به طوری که گیمرها از داستان این عناوین خسته می شدند و از کمپانی های بازی ساز درخواست می کردند که بازی های شوتر جدید در سبک و داستان های مختلفی بسازند. کمپانی های باز ساز سراسر جهان نیز عناوین جدید با داستان های مختلف و جدید تولید کردند و به سراغ جنگ های مدرن و آینده رفتند به طوری که دیگر جنگ جهانی اول و دوم از خاطر گیمرها فراموش شده بود. به تازگی عنوان جدیدی با سبک و داستان جنگ جهانی دوم معرفی شده است. این عنوان جدید با نام Battalion 1944 قرار است برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و رایانه های شخصی توسط شعبه بریتانیا استودیوی Bulkhead Interactive منتشر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Battalion 1944 معرفی شد | جنگ جهانی دوم تکرار می شود

کمپانی های باز ساز سراسر جهان نیز عناوین جدید با داستان های مختلف و جدید تولید کردند و به سراغ جنگ های مدرن و آینده رفتند به طوری که دیگر جنگ جهانی اول و دوم از خاطر گیمرها فراموش شده بود. به تازگی عنوان جدیدی با سبک و داستان جنگ جهانی دوم معرفی شده است. این عنوان جدید با نام Battalion 1944 قرار است برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و رایانه های شخصی توسط شعبه بریتانیا استودیوی Bulkhead Interactive منتشر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، بازی Battalion 1944 یک عنوان شوتر مولتی پلیر است که استودیوی سازنده قرار است از جدیدترین و بهترین تکنولوژی های موجود در زمینه ساخت بازی های ویدیویی استفاده کند. در تصاویر و تریلر منتشر شده از معرفی بازی Battalion 1944، شما کیفیت نسخه pre-alpha را مشاهده می کنید و استودیوی سازنده ادعا می کند که در نسخه نهایی پیش نمایش این بازی، کیفیت و گرافیک بازی خیلی بهتر و بالاتر از این تصاویر منتشر شده خواهد بود.

بازی Battalion 1944 در حال حاضر توسط موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 ساخته می شود و این بازی یک دنیا و محیط واقعی از جنگ جهانی دوم را برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد تا در این محیط گیمرها و کاربران به صورت واقعی با یکدیگر به مبارزه بپردازند. داستان اصلی این بازی قرار است جنگ های Carentan و Bastogne باشد و گیمرها در این نبردها، می توانند با یکدیگر مبارزه کنند. سلاح های استفاده شده در این بازی نیز همانند سلاح های جنگ جهانی دوم خواهد بود و گیمرها با سلاح هایی همچون Kar98, M1 Garand, و Thompson دشمنان خود را نابود کنند.

شعبه بریتانیا استودیوی Bulkhead در خصوص این بازی جدید اعلام کرد:

بازی Battalion 1944، یک بازی در سبک جنگ جهانی (شوتر) اول شخص است که بر روی مهارت های گیمرها و بازی باز ها تمرکز می کند. در این بازی خبری از تکنولوژی های جدید مبارزه ای ماننده لباس های پرنده و سلاح های پیشرفته نیست و بازی بازها باید با مهارت های فردی خودشان با دشمنان خود مبارزه کنند.

در بازی Battalion 1944 بخشی به نام BattleRank وجود دارد که گیمرها به کمک این بخش می توانند به صورت جهانی با گیمرهای سایر نقاط جهان ارتباط برقرار کنند و وارد یک گردان شوند. در طی فصل های مشخص شده، بازی باز ها به صورت تیمی مبارزه خواهند کرد و در این مبارزات، امتیازاتی به گردان و تیم آن ها داده می شود که این امتیازات به دست آمده، سلاح ها و وسایل جدیدی را برای گیمرها به همراه خواهد آورد.

اگر یک گیمر حرفه ای باشید، حتما با خودتان گفته اید که در بسیاری از عناوین شوتر مولتی پلیر، گیمرها تقلب می کنند و عدالت بازی را بر هم می زنند. استودیوی Bulkhead فکر این مشکل اساسی را کرده و در تریلر معرفی این بازی به گیمرها توضیح می دهد که از یک سرویس قدرتمند و حرفه ای ضد تقلب استفاده کرده تا بازی به صورت عادلانه اجرا شود و خبری از تقلب بازی باز ها در بازی Battalion 1944 نباشد.

چنین بازی بزرگ، نیازمند سرورهای بسیار قوی و قدرتمندی خواهد بود. استودیوی Bulkhead در خصوص سرورهای این بازی نیز صحبت کرده و ادعا می کند که از بهترین سرورها برای بازی Battalion 1944 استفاده خواهد کرد تا گیمرها هیچ مشکلی از لحاظ قطعی سرورها نداشته باشند.

استودیوی بولک هد برای تولید، عرضه و پشتیبانی از بازی Battalion 1944، نیازمند یک بودجه زیادی است که طبق پیش بینی های صورت گرفته توسط این استودیو، این بازی به بیش از 100 هزار یورو بودجه نیاز دارد. این استودیو برای تامین بخشی از این بودجه، از گیمرها و علاقه مندان درخواست کمک کرده تا با پرداخت هزینه ای اندک به ساخت این بازی کمک کنند و در عوض، این استودیو در زمان انتشار این بازی، این عنوان را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار خواهد داد. در حال حاضر شما با پرداخت حداقل 13 یورو می توانید علاوه بر کمک کردن به استودیوی سازنده، این عنوان را پیش خرید کنید. وب سایت رسمی بازی از تاریخ 2 فبریه تا 3 مارس آماده دریافت کمک های مردمی خواهد بود.

هنوز استودیوی بولک هد تاریخ انتشار بازی Battalion 1944 را مشخص نکرده است. انتظار می رود که این بازی جذاب در ماه مارس سال 2017 برای کنسول ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر شود.

در قسمت زیر می توانید تصاویر جدید منتشر شده از بازی Battalion 1944 را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این تصاویر از نسخه نهایی بازی گرفته نشده است و در حال حاضر بازی در مرحله پیش نمایش آلفا به سر می برد. شما را به دیدن این تصاویر دعوت می کنیم.

اگر اخبار دنیای گیم را دنبال و بیشتر عناوین ویدیویی را تجربه کرده باشید، حتما اطلاع دارید که کمپانی بزرگ اکتیویژن در تاریخ 11 نوامبر سال 2008 بازی Call of Duty: World at War که توسط استودیوی های Treyarch, Rebellion Developments, n-Space, Exakt Entertainment ساخته شده، منتشر کرد. این بازی توانست جوایز ارزنده ای همچون VGX Award for Big Name in the Game Male را به دست آورد. هم اکنون این بازی برای پلتفرم های ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، Wii، پلی استیشن 2، Nintendo DS، ویندوز فون و کامپیوترهای شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز در دسترس می باشد. این عنوان توانست رضایت منتقدان و بازی باز ها را کسب کند و امیدوار هستیم که بازی Battalion 1944 نیز بتواند جایگاه خوبی را در میان گیمرها به دست بیاورد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Battalion 1944 چیست؟ به نظر شما این بازی می تواند موفقیت بزرگی را به همراه بیاورد؟ آیا شما منتظر عرضه بازی جدیدی با حال و هوای جنگ جهانی دوم بودید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر