رونمایی از گوشی جدید شیائومی تا ۳ روز دیگر

شیائومی گوشی جدید خود با نام Mi 5s را با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و صفحه نمایش لمسی قدرتمند وارد بازار می کند.

رونمایی از گوشی جدید شیائومی تا ۳ روز دیگر

به گزارش کلیک، انتظار می رود شیائومی گوشی مورد انتظار و بحث برانگیز Mi 5s را در تاریخ ۲۷ سپتامبر رونمایی کند. به این خاطر می گوییم بحث برانگیز چون این گوشی هنوز از راه نرسیده کانون توجه بسیاری از خبرگزاری ها و رسانه های تخصصی گوشی های هوشمند قرار گرفته است و ظاهرا رقیب جدی برای پرچم داران اپل و سامسونگ خواهد بود. هم چنین احتمال می رود همراه این گوشی، از گوشی Mi 5s Plus هم پرده برداری شود. تیزی که به تازگی از طرف شیائومی منتشر شد تایید می کند که این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت کوالکام اسنپ دراگون است. این اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

علاوه بر این، شیائومی تایید کرده است که صفحه نمایش این گوشی دارای ابعاد ۵٫۱۵ اینچ و کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود و از ویژگی Force Touch بهره می برد. ای ویژگی به کاربران قابلیت های جدید و اضافی را می دهد. مثلا اگر کاربران انگشت خود را بر روی صفحه نمایش نگه دارند گزینه های اضافی (که می توان به عنوان میانبر از آن ها یاد کرد) به کاربر نشان داده می شود. هم چنین می توان این ویژگی را به گونه ای تنظیم کرد که آخرین کارهایی که کاربران با گوشی خود انجام داده اند، را نمایش دهد.

طبق آخرین گزارشات رسیده که پیش از این هم در کلیک به آن ها پرداختیم، گوشی Xiaomi Mi 5s دارای پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپ دراگون ۸۲۱ به همراه سی پی یوی ۲٫۳۵ گیگاهرتز چهارهسته ای و پردازنده گرفیکی آدرنو ۵۳۰ خواهد بود. ۶ گیگابایت حافظه رم داخلی برای این گوشی تعبیه شده است و می توان فضای ذخیره سازی آن را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد.

در حال حاضر انتظار داریم که یک دوربین دوگانه را به عنوان دوربین اصلی در پشت دستگاه مشاهده کنیم که می تواند رقیب جدید و جدی برای آیفون های تازه وارد اپل باشد. هم چنین یک باتری ۳۴۹۰ میلی آمپر ساعتی به این گوشی قدرت می دهد. از دیگر ویژگی های Mi 5s می توان به قابلیت شارژ سریع ۳، یک پورت USB-C و پشتیبانی از NFC اشاره کرد که به این معنی است که گوشی جدید شیائومی از خدمات پرداخت آنلاین تلفن همراه پشتیبانی می کند.

با توجه به این که انتظار می رود از Xiaomi Mi 5s در روز پنج شنبه (سه روز دیگر) پرداری شود، ممکن است اطلاعات بیشتری تا دو روز آینده در مورد این گوشی منتشر گردد. پس با اخبار تکمیلی با ما همراه باشید. هم چنین گفته شده است که ظاهرا شیائومی درخواست هایی برای فروش این گوشی در بازارهایی که تاکنون وارد آن نشده شده، داشته است. که به احتمال قوی درست می باشد. این گونه که پیداست، گوشی Xiaomi Mi 5s هنوز از راه نرسیده طرفداران بسیاری پیدا کرده است و این نشان دهنده پیشرفت و رضایت کاربران از شیائومی طی سال های اخیر است. مسلما این کمپانی در سال های آینده یکی از موفق ترین ها در زمینه گوشی های هوشمند خواهد بود و می توان از همین حالا آن را رقیبی جدی برای اپل و سامسونگ دانست.

ارسال نظر