همکاری نیوبالانس ،گوگل و اینتل برای ساخت اولین ساعت هوشمند

شرکت نیوبالانس باوجود شرکت هایی مثل فوسیل، کاسیو و تگ هیور که به دسته سازندگان ساعت های هوشمند وارد شدند،با گوگل و اینتل در ساخت یک ساعت هوشمند همکاری می کند و البته کار سختی نیز پیش رو دارد.

همکاری نیوبالانس ،گوگل و اینتل برای ساخت اولین ساعت هوشمند

به گزارش کلیک، نیوبالانس درصدد آن است که با شرکت های بزرگ و پرآوازه در حوزه فناوری همکاری تنگاتنگی داشته باشد. برند نیوبالانس در زمینه محصولات ورزشی فعال است و اواخر سال 2016 ساعت هوشمند اندرویدی خود را روانه بازار می کند که این محصول بخشی از محصولات هوشمند پوشیدنی تولید شده در واحد جدید نیوبالانس به نام «دیجیتال اسپورت» است.
این ساعت که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، در درجه اول دوندگان را هدف قرار می دهد و مجهز به GPS و قادر به مسیریابی است. علاوه بر این، برای ذخیره موزیک فضای کافی در اختیارتان قرار می دهد که این موزیک بدون نیاز به همراه داشتن تلفن همراه هوشمندتان قابل اجرا است. شرکت اینتل دقیقا مانند همکاری خود با شرکت های فسیل و تگ هیور، سخت افزار این ساعت را نیز فراهم می کند. همچنین نیوبالانس، برای تولید این ساعت، با گوگل و توسعه دهندگان برنامه های کاربردی استراوا و زپ همکاری می کند.
مشارکت استراوا در ایجاد «ران کلاب» نیوبالانس خواهد بود که یک شبکه اجتماعی برای گردهم آوردن دوندگان، سازماندهی رویدادها و مسابقات مختلف و محلی است که می توانند پیشرفت های خود را به اشتراک بگذارند. ران کلاب در اوایل سال 2016 در آمریکا در دسترس قرار می گیرد و کمی بعد از آن در اروپا و آسیا نیز فعال می شود.
بخش دیجیتال اسپورت شرکت نیوبالانس روی فناوری تعبیه حسگرهای مربوط به تناسب اندام در داخل لباس ها و کفش های ورزشی در حال کار است (پیش از این نیز شرکت چینی لی نینگ کاری شبیه به این را با استفاده از حسگرهای تولید شده توسط شیائومی انجام داده بود). از این گذشته، این بخش از شرکت نیوبالانس درصدد است تا تولید محصولات عملکرد محور را افزایش دهد. اخبار زیادی در این مورد پخش نشده ولی نیوبالانس از یک «ریزتراشه» خبر می دهد که می تواند قابلیت های بدنی ورزشکاران را حس، تحلیل و گزارش کند.
این ساعت هوشمند اولین محصول بخش دیجیتال اسپورت شرکت نیوبالانس است ولی با توجه به این که عرضه آن برای اواخر سال 2016 برنامه ریزی شده باید کمی صبور باشیم. یعنی نه الی ده ماه دیگر می توانیم آن را رسما بررسی کنیم. شرکت نیوبالانس اولین شرکت تولیدکننده محصولات ورزشی که به دنبال ورود به حوزه فناوری های پوشیدنی است به شمار نمی آید و در واقع مسیر شرکت هایی مثل نایک، آدیداس و حتی آندر آرمور را دنبال می کند.

منبع:Digitaltrends

ارسال نظر